پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۵۹۵
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۲
فرستاده ویژه سازمان ملل در جدیدترین اظهارنظر خود در خصوص موفقیت یا عدم موفقیت مذاکرات صلح سوریه در ژنو، تصریح کرد: واشنگتن و مسکو منافع خود را در پایان جنگ در سوریه می بینند.

شعارسال: «استفان دی میستورا» فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه که هم اکنون برای پیشبرد مذاکرات صلح این کشور در شهر ژنو سوئیس به سر می برد، با تأکید بر لزوم پایان درگیری های نظامی در سوریه تصریح کرد: در حال حاضر می توان گفت که آمریکا و روسیه منافع خود را در پایان جنگ در سوریه می بینند.

بر اساس این گزارش، وی همچنین تصریح کرد: امروز (چهارشنبه) نیز در ادامه مذاکرات صلح سوریه با طرف های مختلف دیدارهای جداگانه خواهیم داشت.

فرستاده ویژه سازمان ملل در ادامه نیز ابراز امیدواری کرد که مذاکرات صلح سوریه به نتایج ملموسی منجر شود.

دی میستورا در ادامه افزود: ممکن است مذاکرات صلح سوریه که هم اکنون در شهر ژنو در حال برگزاری است در نهایت با شکست مواجه شود، اما سازمان ملل تمام تلاش خود را می کند که چنین اتفاقی نیافتد.

گفتنی است، فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه شب گذشته نیز در اظهاراتی عنوان کرده بود: در صورتی که این بار نیزمذاکرات صلح سوریهشکست بخورد دیگر امیدی برای مردم این کشور وجود نخواهد داشت.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار خبر 14 بهمن 1394، کدمطلب: 3040787، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین