پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۷۲۷
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۳
ظریف که برای شرکت در کنفرانس بین المللی کمک به مردم سوریه به انگلیس سفر کرده است، روز پنجشنبه در لندن با بان کی مون دبیر کل سازمان ملل ملاقات کرد.

شعارسال: در حاشیه کنفرانس بین‌المللی کمک به مردم سوریه در لندن، بان کی مون دبیرکل سازمان ملل با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

در این ملاقات، وزیر امور خارجه کشورمان بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از روند گفت‌و‌گوهای دولت و مخالفان سوریه در ژنو تاکید کرد.

ظریف تنها راه‌حل خروج از بحران موجود در سوریه را راه‌حل سیاسی سیاسی اعلام کرد.

وی همچنین تاکید کرد: مبارزه با تروریسم در منطقه باید توسط همه طرف‌های منطقه‌ای و بین‌المللی به طور جدی دنبال شده و همزمان با روند سیاسی در قالب گفت‌و‌گوهای دولت و مخالفان بر اساس مصوبات بیانیه وین ٢ پیگیری شود.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین استفاده ابزاری از تروریسم توسط هر طرف خارجی در سوریه را محکوم و آن را غیر قابل قبول دانست.

در این دیدار، بان کی مون دبیرکل سازمان ملل نیز از نقش سازنده جمهوری اسلامی ایران در حمایت از روند سیاسی گفت‌و‌گوهای سوری - سوری قدردانی کرده و خواستار پایان تنش در منطقه و یکپارچگی دولت‌های منطقه در قبال مبارزه با تروریسم شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار خبر 15 بهمن 1394، کدمطلب: 5487748، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین