پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۶۶۵۸
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱
معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: سوادآموزان استان بوشهر در مسابقه ملی پرسش مهر شرکت می‌کنند.

شعار سال: غلامرضا دانش‌فر صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تلاش‌های گسترده‌ای به منظور توسعه سوادآموزی در استان بوشهر صورت گرفته است و شاهد دستیابی به موفقیت‌های خوبی در این حوزه هستیم.

وی از برگزاری مسابقه انشاء نویسی پرسش مهر ۹۶ ریاست جمهوری برای سوادآموزان استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: هماهنگی‌های لازم برای اجرای این طرح در استان بوشهر انجام شده است.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطرنشان کرد: از اول تا هفتم دیماه امسال مسابقه ملی انشاء نویسی پرسش مهر ریاست جمهوری بین سواد آموزان دوره انتقال و خانواد های آنها برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه حضور در این مسابقه اختیاری است، تصریح کرد: نفرات برتر در سطح استان‌ها انتخاب و تقدیر می‌شوند و افراد برتر به مسابقه ملی راه خواهند یافت.

دانش‌فر افزود: از موضوعات این جشنواره می‌توان به ترویج فرهنگ احترام، تحمل دیگران، تربیت فرزندان با اخلاق و صبور، راه های بالا بردن سطح تحمل خود در برابر دیگران در خانواده، مدرسه و جامعه اشاره کرد.

وی ادامه داد: از اهداف این جشنواره می‌توان به تقویت روحیه مشارکت جویی در بین سواد آموزان، بهبود رفتار و اخلاق سازنده برای ارتباط موثر با دیگر افراد جامعه، مشارکت فعاتر در عرصه‌های اجتماعی و ارتقاء سطح آگاهی سواد آموزان اشاره کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی پیغام بوشهر، تاریخ 12 آذر 96، کد مطلب: 94962: www.peigham.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین