پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۰۴۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷
مدیرکل اتباع و مهاجران خارجی استان بوشهر گفت: پنجمین جشنواره کشوری افغانستان شناسی ششم تا هشتم اسفندماه در استان بوشهر برگزار می‌شود.

شعارسال: مدیرکل اتباع و مهاجران خارجی استان بوشهر گفت: پنجمین جشنواره کشوری افغانستان شناسی ششم تا هشتم اسفندماه در استان بوشهر برگزار می‌شود.

عبدالرضا بشیری پیش ازظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری جشنواره کشوری افغانستان شناسی در استان بوشهر با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران توجه ویژه‌ای به اتباع خارجی و پناهندگان دارد اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در ابعاد گوناگون توجه و عملکرد مطلوبی در ارائه خدمات به اتباع خارجی پناهنده به ویژه افاغنه دارد.

وی، از برگزاری جشنواره کشوری افغانستان شناسی در استان بوشهر خبرداد و خاطر نشان کرد: پنجمین جشنواره کشوری افغانستان شناسی ششم تا هشتم اسفندماه با مشارکت 200 نفر از اتباع افغانستانی در استان بوشهر برگزار می‌شود.

مدیرکل اتباع و مهاجران خارجی استان بوشهر بیان کرد: جشنواره افغانستان شناسی فرصت خوبی است تا مهاجرانی که در سه دهه اخیر در ایران به سر برده‌اند آشنایی بیشتری با موطن خود پیدا کنند.

بشیری، افزود: تاکنون چهار مرحله از جشنواره افغانستان شناسی کشوری در استان‌ها برگزار شده و امسال این جشنواره در سه روز و در رشته‌های مختلف قرآنی، علمی، هنری و ورزشی در بوشهر برگزار می‌شود.

وی از تجلیل برترین‌های جشنواره افغانستان شناسی خبرداد و گفت: در آیین اختتامیه جشنواره کشوری افغانستان شناسی در استان بوشهر با حضور مسئولان ملی و بین‌المللی از برگزیدگان تجلیل می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 25 بهمن 1396، کدخبر: 1656612، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
0
0
ایا واقعا ایرانی ها انقدر در کشور خودشون به شناخت خوبی از منطقشون رسیدن که الان نوبت افغانستان شده؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین