پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۳۵۹۲
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۶
امام جمعه بوشهر از برگزاری جشنواره علمی پژوهشی "علامه بلادی بوشهری" در روز ۱۳ آذر خبر داد و گفت: دانشنامه‌ای ویژه این جشنواره تدوین می‌شود که لازم است مقالات برتر برای نشر در این دانشنامه شناسایی شود.

شعار سال: آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در جمع اعضای دبیرخانه سومین جشنواره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری (ره) با تقدیر از تلاش‌های دست اندرکاران برگزاری این جشنواره اظهار داشت: جشنواره علامه بلادی بوشهری (ره) تاثیر به‌سزایی در تجلی تاریخ استان بوشهر دارد. مهمتر از تاریخ، آینده استان است که بتوانیم آینده خوبی را در حوزه معارف دینی و بر اساس مکتب اهل بیت (ع) ایجاد کنیم که این کار در استان بوشهر در حال انجام است.

امام جمعه بوشهر خواستار بررسی نقاظ ضعف و قوت و آسیب شناسی جشنواره‌های سال‌های گذشته شد و خاطر نشان کرد: با بهره گیری از تجربه به دست آمده از برگزاری دو جشنواره پیشین علامه بلادی بوشهری (ره) ضمن برطرف کردن برخی موارد بر ایجاد نوآوری‌ها باید توجه داشت.

صفایی بوشهری با تاکید بر منظم برگزار کردن مراسم و رعایت نظم، به اخلاص در کار اشاره کرد و گفت: خدمتگذاری به مردم و روحانیت در عین داشتن صبر، حوصله و فروتنی لازم است.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر از تهیه و تدوین دانشنامه‌ای ویژه جشنواره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری (ره) خبر داد و تصریح کرد: جشنواره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری که زمان برگزاری آن ۱۳ آذر تعیین شده در این زمینه دانشنامه‌ای تدوین می‌شود که لازم است مقالات برتر برای نشر در این دانشنامه شناسایی شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار 27 آبان 96، کد مطلب: ۶۳۲۷۵۰۶ ، www. yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین