پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۷۱۴۰
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸
یکی از اعضای سابق گروه موسوم به «نیروهای دموکراتیک سوریه» گفته بعد از تصرف شهر رقه به هزاران نفر از اعضای گروه تروریستی داعش به موجب توافقی که مورد حمایت دولت آمریکا بوده اجازه داده شد.

شعارسال: یکی از اعضای سابق گروه موسوم به «نیروهای دموکراتیک سوریه» گفته بعد از تصرف شهر رقه به هزاران نفر از اعضای گروه تروریستی داعش به موجب توافقی که مورد حمایت دولت آمریکا بوده اجازه داده شده از این شهر خارج شوند.

طلال سیلو، از فرماندهان سابق در «نیروهای دموکرات سوریه» به رویترز گفت که بعد از بازپس‌گیری شهر رقه، تمامی اعضای بازمانده داعش سوار اتوبوس شده و از شهر خارج شدند، این در حالی است که در آن زمان گفته می‌شد نیروهای دموکراتیک سوریه، سخت مشغول مبارزه با داعش هستند.

مقام‌های آمریکایی اظهارات طلال سیلو را «نادرست و تحریف‌شده» خوانده‌اند اما یک مقام ترکیه‌ای در گفت‌وگو با رویترز اظهارات وی را تأیید کرد.

سیلو قبلاً در گفت‌وگو با رسانه‌ها گفته بود که به موجب این توافق کمتر از ۳۰۰ تروریست رقه را ترک کردند. با وجود این، وی روز پنجشنبه در مصاحبه با رویترز گفت که تعداد تروریست‌ها بیشتر از این رقم بوده و به هزاران نفر می‌رسیده است.

سیلو گفت یک مقام آمریکایی در دیدار با یکی از فرماندهان نیروهای دموکراتیک سوریه تواق برای خروج تروریست‌ها را تأیید کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری مشرق نیوز ، تاریخ انتشار: 17 آذر 1396 ، کدخبر: 806509 ، www.mashreghnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین