پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۹۳۲۴
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸
کمیسیون امنیت در شورای استانداری «دیالی» عراق، یکشنبه از یافتن یک گور جمعی متعلق به سرکرده‌های داعش در نزدیکی مرزهای «صلاح الدین» خبر داد.

شعار سال: کمیسیون امنیت در شورای استانداری«دیالی» عراق، یکشنبه از یافتن یک گور جمعی متعلق بهسرکرده‌های داعشدر نزدیکی مرز‌های «صلاح الدین» خبر داد و اعلام کرد که این گور اجساد نزدیک به ۵۰ تن ازسرکرده‌های عرب و غیر عرباینگروه تروریستیرا در خود جای داده است.

«صادق الحسینی»رئیس این کمیسیون امنیتی در گفت‌وگو با «السومریة» اظهار داشت:نیرو‌های امنیتی عراقبا کمک نیرو‌های الحشد الشعبی، در اطراف حوض «المطیبیجة» و در مرز‌های میان دو استان دیالی و صلاح الدین اینگورجمعیرا یافتند. اینگورکاملا مخفی شده بود و یک منطقه سری برای داعش به شمار می‌رفت و داعش قصد داشت هویت مقتولان را پنهان کند و این گور بیانگر میزان خسارات وارده به تکفیری‌ها در المطیبیجة است.

«مزهر العزاوی» فرمانده «عملیات دجله»، روز شنبه در بیانیه‌ای از آغازپاکسازی منطقه «مطیبیجه»ما بین استان دیالی و صلاح‌الدین از عناصر خاموش داعش خبر داد و گفت که نیرو‌های مختلف از ارتش و نیرو‌های امنیتی و الحشد الشعبی در این عملیات مشارکت دارند.

با وجود اعلامآزادسازی کامل عراقاز تروریست‌های داعش، اما هنوز در برخی مناطق هسته‌های خاموش داعش حضور دارند و مقامات وفرماندهان عراقیبار‌ها از فعالیت این هسته‌های خاموش هشدار داده‌اند.

دیروز نیز نیرو‌های مشترک عراق ۲۵ روستا را در این منطقه کاملا پاکسازی کردند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری میزان ، تاریخ انتشار 27آذر 96، کدمطلب:378108، www.mizanonline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین