پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۷۴۸۳
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از برگزاری جشنواره فست فود اما سالم روز جمعه 24 آذرماه در استان یزد خبر داد.

شعار سال: محمدرضا پیرنیا رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از برگزاری جشنواره فست فود اما سالم روز جمعه 24 آذرماه در استان یزد خبر داد.

پیرنیا با بیان اینکه جشنواره بزرگ غذای سالم در استان یزد برگزار می‌شود، اظهار داشت: جشنواره سالم فود با شعار فست فود، اما سالم برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد 24 آذرماه را زمان برگزاری این جشنواره اعلام کرد و گفت: افراد برتر در جشنواره بزرگ غذای سالم با اهدای جوایزی نفیس به نفرات برتر در محل پردیس جنوب تجلیل می‌شوند.

وی با تأکید بر اینکه از نکات کلیدی در سلامت انسان، بحث تغذیه سالم است، تصریح کرد: متأسفانه رژیم‌های غذایی نامناسب از یک طرف و عدم تحرک از سوی دیگر، به عنوان دو عامل اصلی ، سلامت انسان‌ها را به خطر انداخته است.

پیرنیا ادامه داد: از آنجا که فراگیری دیابت در استان یزد از رشد بالایی در کشور برخوردار است بر همین اساس تصمیم گرفته شد با همکاری مرکز دیابت استان، جشنواره‌ای با عنوان سالم فود باهدف معرفی فست فودهای سالم در استان برگزار شود.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با بیان اینکه مصرف فست فودهای مضر، تأثیرات منفی بسیاری بر سلامتی انسان خواهد گذاشت، اظهار داشت: افزایش روند پیری با این خوراکی‌ها یکی از دستاوردهای تحقیقات پژوهشگران در این ارتباط است که انسان پس از استفاده از فست فودهای مضر با مشکلات بسیاری مانند چاقی، افزایش فشارخون، افزایش چربی‌های مضر و ناباروری و غیره روبه‌رو می‌شوند.

وی با بیان اینکه 19 آذرماه آخرین مهلت ثبت‌نام در این جشنواره است، اضافه کرد: این جشنواره جمعه 24 آذرماه از ساعت 11 الی 17 در پردیس جنوب برگزار می‌شود و سپس با داوری کارشناسان تغذیه و کارشناسان آشپزی نفرات برتر معرفی و تجلیل می‌شوند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار 18 آذر 96، کد مطلب: 6353208، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین