پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۷۵۵۶
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۲
مراسم بزرگداشت روز دانشجو با حضور آقاي دکتر قاليچي رئيس دانشگاه جامع علمي کاربردي استان آذربايجان شرقي؛ دکتر حسيني، مدير کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان؛ تعدادي از مدرسان و دانشجويان مرکز آموزش علمي کاربردي تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان در سالن کنفرانس اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان آذربايجان شرقي برگزار گرديد.

شعار سالمراسم بزرگداشت روز دانشجو با حضور آقاي دکتر قاليچي رئيس دانشگاه جامع علمي کاربردي استان آذربايجان شرقي؛ دکتر حسيني، مدير کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان؛ تعدادي از مدرسان و دانشجويان مرکز آموزش علمي کاربردي تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان در سالن کنفرانس اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان آذربايجان شرقي برگزار گرديد.

اين جلسه به مناسبت گراميداشت روز دانشجو و تقدير از دانشجويان برتر آموزشي و پژوهشي روز شنبه مورخ هجدهم آذرماه برگزار شد.
مهندس ضميران، رئيس مرکز آموزش علمي کاربردي تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان؛ در ابتداي جلسه ضمن عرض خير مقدم به ميهمانان، به تشريح فعاليت هاي اقدام شده در مرکز آموزشي پرداخته و گفت: با حمايت هاي واحد استاني شاهد رشد چشمگير فعاليت هاي آموزشي، پژوهشي و فرهنگي در اين مرکز بوده ايم و اميدواريم با پشتيباني هاي رياست دانشگاه و همکاران واحد استاني بتوانيم بيش از پيش در اين امر موفق باشيم. 
دکتر قاليچي، رئيس دانشگاه جامع علمي کاربردي استان آذربايجان شرقي، سخنران ويژه مراسم؛ ضمن عرض تبريک اعياد ماه پر برکت ربيع الاول، 16 آذماه، روز دانشجو را به تمامي دانشجويان گرامي تبريک گفت.
وي بيان کرد: بصيرت دانشجو در تمام دوران ها زبان زد بوده است؛ بصيرت يعني موقعيت شناسي و درک اين که چه کاري را در چه زماني انجام دهيم و اين مسئوليت پذيري دانشجويان و بصيرت آن ها بود که در سال 32 به مقابله با طاغوت پرداختند و به مسئوليت خطير خود عمل کردند.
قاليچي در ادامه به برخي از فعاليت¬هاي انجام شده توسط دانشجويان خط امام در زمان انقلاب پرداخته و افزود: فعاليت¬هاي دانشجويان در همه جا و همه زمان چشمگير بوده است؛ تا جايي که در حادثه غمبار زلزله طبس (25 شهريور 57) دانشجويان آن زمان، اولين اکيپي بودند که به ياري زلزله زدگان پرداختند. هم چنين پايه هاي اصلي انقلاب توسط جنبش هاي دانشجويي رقم زده شد.
رئيس دانشگاه جامع علمي کاربردي استان آذربايجان شرقي در ادامه گفت: اين دانشجويان بودند که در زمان هشت سال دفاع مقدس به وظيفه خطير خود در پاسباني از مرز و بوم ميهن عزيز ايران همت گمارند تا جايي که بسياري از طراحان عمليات جنگي دوران دفاع مقدس همين دنشجويان بودند ... و اين دانشجويان با نثار خون خود پايه هاي انقلاب را محکم کردند و اکنون نيز همين دانشجويان مدافع حرم به مقابله با استکبار مي پردازند.
قاليچي در پايان سخنان خود گفت: انتظاري که از مرکز آموزش تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان داريم اين است که با توجه به ماهيت مرکز، دانش آموختگان اين مرکز به هيچ عنوان بيکار نباشند و با تمهيداتي که اداره کل مربوطه در اختيار آن ها مي گذراند هر دانشجو براي خود يک کارآفرين و مولد شغل باشد.
در ادامه جلسه؛ دکتر حسيني، مدير کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان آذربايجان شرقي، به فلسفه نامگذاري روز دانشجو اشاره کرده و گفت: دانشجوها هميشه دنبال عدالتخواهي، استقلال و آزادي فکري بودند و اکنون نيز وظيفه آن ها مقابله با استکبار جهاني و برپايي عدالت و انسانيت در گستره جهاني و لااقل منطقه اي مي باشد.
وي با اشاره به حمايت اين اداره کل از طرح هاي پژوهشي افزود: از طرح ها و فعاليت هاي کسب و کار و کارآفريني حمايت مي کنيم و از مقاله ها و طرح هاي پژوهشي دانشجويان که منجر به ايجاد اشتغال، کسب و کار و رونق اقتصادي مي شود استقبال مي کنيم.
در ادامه مراسم آقاي اسکندري، مدرس منتخب مرکز آموزشي؛ و خانم گلي، نماينده دانشجويان مرکز آموزشي؛ به ارائه مطالب خود پرداختند. 
هم چنين در پايان اين مراسم از دانشجويان برتر آموزشي و پژوهشي تقدير به عمل آمد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری آریا ، تاریخ انتشار 18آذر 96، کدمطلب:20171209195703997، www.aryanews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین