پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۷۹۳۳
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک از قرار گرفتن نام این دانشگاه در رتبه بندی مراکز عملی برتر جهان از نظر دارا بودن مقالات دارای بیشترین استناد در پایگاه علمیISI Web of Sciences خبر داد.

شعارسال: رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک از قرار گرفتن نام این دانشگاه در رتبه بندی مراکز عملی برتر جهان از نظر دارا بودن مقالات دارای بیشترین استناد در پایگاه علمیISI Web of Sciences خبر داد.

نتایج جدید رتبه‌بندی دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی برتر دنیا مربوط به ماه نوامبر سال ۲۰۱۷ منتشر شد و سه دانشگاه‌ علوم پزشکی کرمانشاه، جندی شاپور اهواز و علوم پزشکی اراک وارد این رتبه بندی شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: مبنای این رتبه‌بندی گردآوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات یک درصد مقالات دارای بیشترین استنادات در پایگاه ISI Web of Sciences در فاصله ۱۰ سال و هشت ماه (ژانویه ۲۰۰۷ تا پایان آگوست ۲۰۱۷) بوده که اطلاعات آن هر دوماه یک بار روزآمد می‌شود.

طاهر احمدی خاطرنشان ساخت: از کشور ایران، در حال حاضر ۱۶ دانشگاه و موسسه علوم پزشکی کشور در این نظام رتبه‌بندی، واجد رتبه هستند که در ویرایش اخیر، دانشگاه‌های علوم پزشکی کرمانشاه، جندی شاپور اهواز و اراک برای اولین بار در این نظام رتبه‌بندی وارد و حائز رتبه شده‌اند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 21 آذر 1396، کدخبر: 4169543، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین