پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۸۱۵۷
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶
زمزمه اجرای طرح انتقال آب از اصفهان به کرمان که سال ها قبل در رسانه ها مطرح شده بود، بار دیگر سر زبان ها افتاده است.

شعارسال: زمزمه اجرای طرح انتقال آب از اصفهان به کرمان که سال ها قبل در رسانه ها مطرح شده بود، بار دیگر سر زبان ها افتاده است.

زمزمه اجرای طرح انتقال آب از اصفهان به کرمان که سال ها قبل در رسانه ها مطرح شده بود، بار دیگر سر زبان ها افتاده است. این بار نه از مناطق بالا دست زاینده رود بی آب که از سمیرم؛ سمیرمی که در سال های اخیر خود با چالش های جدی آبی دست و پنجه نرم می کند این روزها هدف اجرای طرح انتقال آب به منطقه سولگان کرمان است. هر چند این انتقال جزو طرح های جدید انتقال آب نیست و سابقه ای چندین ساله دارد؛ اما اجرای آن با حال ناخوش این روزهای سمیرم سازگار نیست.

مدیرکل پیشین مشارکت‌های مردمی سازمان محیط‌زیست با بیان اینکه طرح انتقال آب از سمیرم به کرمان به شدت در منطقه ایجاد تنش می‌کند، به ایلنا، گفت: موضوع طرح انتقال آب سد ونک از سمیرم به کرمان زمانی مطرح شد که میزان ریزش‌های آسمانی و آبی که در منطقه سمیرم و ونک بود، بسیار بیشتر از آن چیزی است که امروز وجود دارد.

* فولادگر نماینده مردم اصفهان می گوید:

«اجرای این طرح در اصفهان آغاز نشده است؛ اما بحث مطالعات آن به سال های پیش از این بر می گردد و مسئله جدیدی نیست.»

«این طرح اخیرا مصوبه وزارت نیرو را گرفته برای همین نمایندگان اصفهان در نامه ای به رئیس جمهور و وزیر نیرو خواستار توقف طرح شده اند.»

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبر فوری، تاریخ انتشار: 22 آذر 1396، کدخبر: 224026، www.khabarfoori.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین