پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۰۷۱۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸
معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: انتقال آب سد دوستی به مشهد به دلیل عملیات تعمیر و نگهداری به مدت یک هفته قطع شد.

شعار سال: جوانشیر شادمهری روز سه شنبه افزود: آب سد دوستی هم اکنون در تمام مناطق شهر توزیع می شود ولی به دلیل عملیات سالانه تعمیر و نگهداری از امروز به مدت یک هفته انتقال آب از این سد به مشهد قطع شده و منابع دیگر جایگزین آن می شود.

وی اظهار کرد: برای جلوگیری از افت فشار و قطع آب، سد ارداک، سد طرق و چاه ها جایگزین این سد شده اند ولی احتمال افت فشار و کم آبی در سطح شهر و به خصوص منطقه سیدی وجود دارد.

وی گفت: روزانه حدود 600 هزار متر مکعب آب از سد دوستی در شهر مشهد توزیع می شود و تمام تلاش خود را به کار می بندیم که طی عملیات تعمیر و نگهداری خطول انتقال، مشکل کم آبی در سطح شهر نداشته باشیم.

سد خاکی دوستی، با هسته رسی در منطقه مرزی ایران و ترکمنستان بر روی رودخانه هریرود در 75 کیلومتری سرخس و شمال شرق خراسان رضوی 78 متر ارتفاع و 650 متر طول تاج دارد.

این سد که بخش عمده آب آشامیدنی مشهد را تامین می کند در سال 1384 توسط روسای جمهوری ایران و ترکمنستان مورد بهره برداری قرار گرفت.

هم اکنون 100 درصد جمعیت شهر مشهد زیرپوشش خدمات آب رسانی و 65 درصد زیرپوشش خدمات فاضلاب قرار دارند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 24 بهمن 96، کد مطلب: 82830019، www.irna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سوسن
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
0
0
عملیات تعمیر و نگهداری بسیار مهم هست و مطمئنا مردم حتی قطعی چند ساعته اب را هم.تحمل خواهند کردبرای این کار
س.د۷۶
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
0
0
بحران اب در مشهد داره واقعا روز به روز جدی میشه و کسی انگار حواسش نیست...مخصوصا در خراسان جنوبی
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین