پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۵۴۶
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷
عملیات اجرایی طرح انتقال آب سد کوچری به شهرستان ساوه با حضور معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزیر نیرو کلید خورد.

شعار سال: محسن بختیار، معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزیر نیرو که به استان مرکزی سفر کرده است، صبح چهارشنبه در مراسمی پروژه انتقال آب به شهرستان ساوه از سد کوچری را کلنگ زنی کرد.

براساس این گزارش، عملیات اجرایی این طرح فروردین‌ماه سال جاری به صورت غیر رسمی آغاز شده بود، که امروز با کلنگ زنی معاون وزیر نیرو به طور رسمی عملیات پیگیری شده و ادامه می یابد.

به گفته مدیر امور منابع آب شهرستان ساوه در این طرح یک مخزن به حجم دو هزار متر مکعب و یک تصفیه خانه احداث می شود و اعتبار مورد نیاز دولتی هزار میلیارد ریال و اعتبار مورد نیاز تهیه لوله از طریق فاینانس خارجی ۱۳۰۰ میلیارد ریال است.

همچنین سهم آب درنظر گرفته شده برای شهرستان ساوه از این طرح ۴۴۴ لیتر بر ثانیه است که ۳۳۵ لیتر بر ثانیه آن سهم شهر ساوه، ۶۵ لیر بر ثانیه سهم روستاها و ۴۴ لیتر به حوزه صنعت اختصاص می یابد.

گفتنی است معاون وزیر نیرو که صبح چهارشنبه در ساوه از پست ۶۳ کیلوولت شهر صنعتی کاوه بهره برداری کرده بود، در ادامه سفر دو روزه خود به استان مرکزی، پروژه های دیگری را نیز در شهرستان های آشتیان، شازند، اراک و محلات به افتتاح خواهد رساند و همچنین روز پنجشنبه جلسه ای با استاندار مرکزی و مسئولان مربوطه استان در حوزه وزارت نیرو، خواهد داشت.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 21 تیر 1396، کد مطلب: 4028810:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین