پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۹۹۸
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۱
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: طرح انتقال آب از دریای عمان با هدف تامین آب شرب سه استان شرقی کشور برنامه‌ریزی شده که در فاز اول اجرایی در افق ۱۴۰۷ به میزان ۲۵۰ میلیون مترمکعب توسط وزارت نیرو در حال انجام است.

شعار سال: چهارمین نشست هماهنگی طرح انتقال آب دریای عمان به استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و خراسان جنوبی صبح یکشنبه به میزبانی شرکت آب منطقه‌ای سیستان وبلوچستان در چابهار برگزار شد.

مدیران عامل شرکت‌های آب منطقه‌ای سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی در این نشست پیشرفت مطالعاتی طرح انتقال آب دریای عمان به استان‌های خود را بررسی کردند.

اتابک جعفری، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای سیستان و بلوچستان در ابتدای جلسه گزارشی از وضعیت منابع آبی استان ارائه کرد و طرح انتقال آب از دریای عمان به استان‌های شرق کشور را برای سیستان و بلوچستان مفید و ضروری دانست و اظهار داشت: طرح "انتقال آب دریای عمان" می‌تواند نقشی اساسی در تامین آب شرب استان‌های شرقی کشور ایفا کند.

وی بیان کرد: طرح انتقال آب از دریای عمان با هدف تامین آب شرب سه استان شرقی کشور برنامه‌ریزی شده که در فاز اول اجرایی در افق 1407 به میزان 250 میلیون مترمکعب و در افق 1420 به میزان 750 میلیون مترمکعب توسط وزارت نیرو در حال انجام است.

حسین امامی، مدیرعامل آب منطقه‌ای خراسان جنوبی در ادامه این جلسه استان حوزه مسئولیتش را دارای تنش و بحران‌های آبی فراوان اعلام کرد و طرح انتقال آب از دریای عمان به این استان را دارای مزایای زیادی برای ساکنین خراسان جنوبی خواند.

محمدحسین جعفری، مدیرعامل آب منطقه‌ای خراسان رضوی نیز که اعتبار اولیه طرح انتقال آب دریای عمان به شرکت تحت مسئولیتش ابلاغ شده، ضمن ارائه‌ای از سیمای طرح، روندانتخاب مشاور را تبیین کرد

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 18 تیر 1394، کد مطلب: 1459345:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین