پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۳۴۸
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸
معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان از افزایش بیش از سه درصدی مصرف آب شرب توسط زنجانی ها در هفته جاری خبر داد.

شعار سال: نادرخانی افزایش بیش از سه برابری مصرف آب شرب در استان زنجان طی هفته جاری خبر داد و افزود: سالانه بیش از ۶۹ میلیون متر مکعب آب شرب در استان زنجان تولید می شود که از این میزان بیش از ۵۲ میلیون متر مکعب مورد مصرف مردم استان قرار می گیرد.

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان گفت: طی روزهای اخیر میزان تولید آب شرب در شهر زنجان نیز به حدود روزانه ۱۳۵ هزار متر مکعب رسیده است و این میزان 5.4% افزایش را نسبت به هفته قبل از آن نشان می دهد.

نادرخانی تاکید کرد: با توجه به افزایش دما در روزهای اخیر میزان مصرف شهروندان نیز افزایش داشته است که با توجه به آمار، در ازای هر درجه افزایش دما میزان مصرف نیز دو تا سه درصد افزایش داشته است.

وی برای کاهش و مدیریت مصرف مشترکین توصیه کرد : در فصل تابستان کولرهای آبی و فلش تانک توالتها هر چند وقت یکبار بازدید شده و در صورت اتلاف آب ، از شیر های با دوام و محکم استفاده شود. مشترکین همچنین می توانند بر روی کولر های آبی از سایه بان استفاده نمایند که این کار درصد زیادی از مصرف آب را کاهش داده و دمای محیط کولر را خنک تر می کند.

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان تصریح کرد: شهروندان می توانند آب خنک مورد مصرف خود را همواره در یخچال نگهداری کنند تا هرگاه که یک لیوان آب خنک خواستند ، مجبور نباشند شیر آب را برای مدت طولانی باز بگذارند تا آب خنک شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 13تیر 1396، کد مطلب: 4021255: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین