پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۲۶۱۴
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان گفت: تا هفت سال آینده جمعیت تحت پوشش شبکه فاضلاب در شهر زنجان به ۷۵ درصد می رسد.

شعار سال: علیرضا جزء قاسمی با بیان اینکه مطمئن هستیم کیفیت آب مشکلی ندارد افزود : حفظ کیفیت آب خط قرمز ماست و در این باره بشدت کنترل می کنیم.

وی ادامه داد: در استان زنجان با توجه به محدودیت های اعتباری، بویژه بحث تملک داریی استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی و سرمایه گذاری خصوصی در دستور کار قرار داشته است.

رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان افزود : با توجه به پائین بودن سرانه مشترکین برخوردار از شبکه جمع آوری و تصفیه بهداشتی فاضلاب در استان در سال گذشته ۱۷ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب اجرا شده که نسبت به سال قبل۲۶۰ درصد افزایش داشته است.

جزءقاسمی در همین راستا ارتقاء مدول اول و احداث مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب زنجان از طریق سرمایه گذاری بخش خصوصی به روش bot انجام خواهد یافت.

وی با اعلام اینکه احداث شبکه فاضلاب در شهرهای: زنجان،ابهر و ماهنشان در حال بهره برداری است، افزود: احداث شبکه فاضلاب در شهرهای خرمدره، زرین آباد و دندی نیز در دست اجراست.

مدیر عامل آبفای استان زنجان گفت: طی یک برنامه هفت ساله در نظر داریم حداقل میزان تحت پوشش شبکه فاضلاب در شهر زنجان را از ۳۰ درصد کنونی به ۷۵ درصد برسانیم.

جزءقاسمی با اشاره به اجرای پروژه های مختلف برای رساندن آب سالم و بهداشتی به مشترکان همیاری و همکاری مردم در راستای تحقق این فعالیت ها را ضروری دانست.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 6 مرداد 1396، کد مطلب: 4043322:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین