پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۱۲۹۱
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵
شهردار قم گفت: شهرداری قم در طرح قم 1400 طرح‌های 20 سال آینده شهر قم را کاملا روشن کرده است و دستگاه‌های دیگر نیز می‌توانند با آگاهی از این برنامه‌ها اقدامات لازم را برای همکاری با شهرداری در راستای رسیدن به اهداف خود داشته باشند.

شعار سال: سید مرتضی سقائیان‌نژاد دوشنبه شب در ششمین جلسه رسمی شورای شهر قم که در ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به افزایش تعاملات شهرداری با دستگاه‌های اجرایی اظهار کرد: استفاده از پکیج یک راه حل غیر اصولی و موقت است که در دراز مدت اثر گذاری مفیدی در این منطقه ندارد و برای برطرف کردن مشکلات این منطقه نیازمند یک همکاری همه جانبه از سوی دستگاه‌های اجرایی هستیم.

وی با بیان اینکه مشکلات فاضلاب پردیسان به صورت ساختاری است، عنوان کرد: بیشتر مشکلات این منطقه به دلیل نبود یک تصفیه خانه مجهز در منطقه پردیسان است که با بهره‌برداری از تصفیه خانه این منطقه بسیاری از مشکلات فاضلاب منطقه پردیسان برطرف خواهد شد.

شهردار قم افزود: بسیاری از مردم مناطق محروم از فقر منابع مالی رنج می‌برند که شرکت آب و فاضلاب استان قم با ایجاد تعامل با شهرداری پروژه‌های شبکه استانی اتصال فاضلاب در این منطقه را به صورت پروژه‌های کوچک پیش ببرد.

وی با اشاره به پساب فاضلاب استان قم مطرح کرد: شرکت آب و فاضلاب، شهرداری و استانداری باید تعاملات لازم را در بحث حفاری و خرید پساب فاضلاب شهر داشته باشند تا کارها به صورت مطلوب‌تر انجام شود.

سقائیان‌نژاد ادامه داد: طرح تامین عوارض فاضلاب یکی از کارهای موفق و قابل تقدیر شهرداری در سال‌های اخیر است که امیدواریم درآمد حاصل از این طرح که معادل 200 میلیارد تومان است در داخل سازمان هزینه شده و به سایر بخش‌ها انتقال پیدا نکند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهرداری قم در طرح قم 1400 طرح‌های 20 سال آینده شهر قم را کاملا روشن کرده است و دستگاه‌های دیگر نیز می‌توانند با آگاهی از این برنامه‌ها اقدامات لازم را برای همکاری با شهرداری در راستای رسیدن به اهداف خود داشته باشند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس (استان قم)، تاریخ 28 شهریور 96، کد مطلب: 13960628000012: www.qom.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین