پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۷۹۲۸
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱
مدیرعامل آب و فاضلاب شهری خراسان شمالی گفت: برای افزایش جمعیت تحت پوشش شبکه فاضلاب در شهر بجنورد، اجرای برنامه فاینانس جاری در دستور کار قرارگرفته است.

شعار سال: غلامحسین ساقی اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۴۸ درصد جمعیت شهر بجنورد تحت پوشش تأسیسات فاضلاب قرار دارند که برای افزایش این رقم، اجرای برنامه فاینانس جاری در دستور کار است.

ساقی همچنین از پرداخت تسهیلات بانکی ارزان‌قیمت ۲۴ ماهه با کارمزد ۱۲ درصد برای خرید انشعاب فاضلاب تا پایان سال ۱۳۹۶ به متقاضیان خبر داد.

وی گفت: در حال حاضر فروش انشعاب فاضلاب در منطقه شهرک فرهنگیان و شرق سپاه تا میدان دولت و نیز شمال بلوار فرودگاه شهرستان بجنورد و نیمه غربی شهر شیروان آغازشده و شهروندان می‌توانند از این تسهیلات استفاده و نسبت به خرید انشعاب اقدام کنند.

وی بابیان اینکه هزینه هر انشعاب با احتساب هزینه آسفالت حدود ۲۳ میلیون ریال است، اظهار کرد: هم‌اکنون در منطقه شهرک فرهنگیان بجنورد حدود ۹۰ درصد شبکه جمع‌آوری فاضلاب اجراشده و آماده فروش انشعاب است.

ساقی افزود: همچنین اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب از منطقه شرق سپاه به سمت میدان دولت آغازشده و هم‌زمان پیمانکاران در حال اجرای شبکه فاضلاب و نصب انشعاب هستند و شهروندان می‌توانند با مراجعه به امور آب و فاضلاب شهرستان بجنورد نسبت به خرید با استفاده از تسهیلات بانکی اقدام و انشعابات خود را وصل کنند.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری خراسان شمالی تصریح کرد: شبکه فاضلاب در ضلع شمالی بلوار فرودگاه شهر بجنورد نیز ایجاد و فروش انشعاب آغازشده که در صورت خرید انشعاب نصب شروع می‌شود.

ساقی عنوان کرد: افزایش میزان بهره‌مندی مشترکین آب از خدمات فاضلاب ضمن صرفه‌جویی در هزینه‌های مردم که برای تخلیه چاه‌های جذبی هزینه می‌شود از آلوده شدن سفره‌های آب زیرزمینی نیز جلوگیری می‌کند.

وی افزود: همچنین توسعه شبکه فاضلاب، بهداشت عمومی را ارتقا داده و امکان استفاده مجدد از پساب تصفیه‌شده به‌عنوان منبع آبی ارزشمند و پایدار را نیز فراهم می‌آورد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 29 مهر 96، کد مطلب: 4120189:www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین