پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۷۳۲۱
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان همدان با بیان اینکه شهر جورقان امسال براي تأمين آب با مشكل خاصي مواجه نشده است، گفت: این شهر نیازمند ایجاد ۳۰کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب است.

شعار سال: حسين آذرتكين در آئین افتتاح ساختمان اداری آب و فاضلاب شهر جورقان در هفته دولت، تصريح كرد: وی با بیان اینکه شهر جورقان دارای سه هزار و ۲۴۰ مشترک است، اظهار کرد: این شهر از ابتدا، چه به صورت سنتی و چه به صورت مدرن شبکه جمع‌آوری فاضلاب نداشت که البته طی ۱۰ سال اخیر این موضوع مورد توجه قرار گرفت.

آذرتکین افزود: هم‌اکنون در شهر جورقان پنج هزار و ۷۰۰ متر خط انتقال فاضلاب با بودجه استانی انجام شده اما این شهر نیازمند ایجا د ۳۰ کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب است.

وی با اشاره به راهكارهاي مختلف براي ايجاد شبكه فاضلاب هر خانوار گفت: با توجه به هزینه‌بر بودن ایجاد شبکه فاضلاب برای هر خانوار، راهکارهای مختلفی پیشنهاد شد، از آنجا که ایجاد چنین شبکه‌ای برای هر خانوار نیازمند صرف یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان هزینه است بنابراین اعطای تسهیلات بانکی به ساکنان این شهر در دستور کار قرار گرفته است.

آذرتکین درباره ايجاد شبكه جمع‌آوري فاضلاب عنوان كرد: ایجاد هر کیلومترشبکه جمع‌آوری فاضلاب در شهر جورقان نیازمند صرف ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار است که در مجموع هفت میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

وی درباره چگونگي تأمين آب شهر جورقان اعلام كرد: آب شهر جورقان از چهار حلقه چاه به علاوه بخشی از آب همدان تأمین می‌شود و خوشبختانه امسال در رابطه با تأمین آب با مشکل خاصی نظیر قطعی مواجه نشدیم.

وی در پایان درباره ساختمان اداری اب و فاضلاب شهر جورقان گفت: این ساختمان در مساحت ۱۸۳مترمربع و بنای ۲۲۵مترمربع به بهره‌برداری رسیده که در همین راستا ۲۵۰میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 6 شهریور 96، کد مطلب: 966-1191-5: www.hamedan.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین