پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۲۵۴۴
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان با بیان این که تصفیه‌خانه بزرگ استان گیلان از سال ۹۷ وارد مدار بهره‌برداری می‌شود گفت: پس از بهره‌برداری از این تصفیه‌خانه حدود 2/5 میلیون نفر از آب شرب بهره‌مند می‌شوند.

شعار سال: سیدمحسن حسینی صبح پنجشنبه در جریان بازدید از پروژه احداث و ارتقای تصفیه‌خانه بزرگ گیلان در رشت اظهار داشت: آب شرب استان گیلان از دو سد, 11 چشمه و دو هزار و 512 چاه تامین می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان گیلان به وجود 145 مخزن ذخیره آب شرب در گیلان اشاره کرد و افزود: 63 درصد آب شرب گیلان از محل سدها و 37 درصد دیگر از محل آب‌های زیرزمینی و منابع دیگر تامین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آب شرب 50 شهر استان گیلان را تامین می‌کنیم بیان کرد: آب شرب یک میلیون و 600 هزار نفر شامل بیش از 647 هزار خانوار را تامین می‌کنیم و مسئولیت جمع آوری فاضلاب 419 هزار خانوار را برعهده داریم.

حسینی با اشاره به اجرای دو پروژه در شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان اذعان داشت: عملیات اجرایی تصفیه خانه بزرگ گیلان در بخش بهینه‌سازی مدول اول و گسترش آن به‌اندازه سه هزار لیتر در ثانیه در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان گیلان با اشاره به این که قرارداد پروژه تصفیه خانه بزرگ گیلان از سال 92 شروع شده است اعلام داشت: پروژه مذکور به‌صورت بی او تی اجرا می‌شود و دو شرکت خصوصی سرمایه‌گذار پروژه مذکور هستند.

وی از اجرای پروژه فاضلاب در پنج شهر گیلان از محل تسهیلات بانک توسعه زیرساخت آسیا خبر داد و خاطرنشان کرد: تسهیلات مذکور برای اجرای پروژه فاضلاب در شهرهای صومعه سرا, آستانه اشرفیه, لاهیجان, لنگرود و رودسر اختصاص داده می‌شود.

حسینی با بیان اینکه تصفیه‌خانه بزرگ استان گیلان از سال 97 وارد مدار بهره‌برداری می‌شود اظهار داشت: پس از بهره‌برداری از این تصفیه‌خانه حدود 2/5 میلیون نفر از آب شرب بهره‌مند می‌شوند.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 5 مرداد 1396، کد مطلب: 1475819:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین