پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۸۸۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان گفت: تا به امروز فقط دو و نیم درصد از جمعیت شهری زنجان تحت پوشش شبکه فاضلاب شهری قرار دارند.
شعارسال: علیرضا جزءقاسمی با بیان اینکه 1600 کیلومتر از شبکه آب‌رسانی شهری در سطح استان زنجان فرسوده است که عامل هدررفت آب محسوب می‌شود، افزود: بیش از 1600 کیلومتر از شبکه‌های آب‌رسانی استان زنجان معادل ۵۰ درصد فرسوده است، این در حالی است که نوسازی شبکه‌های آب‌رسانی به اعتبارات زیادی نیاز دارد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۲۰ کیلومتر از تأسیسات و شبکه آب‌رسانی در استان زنجان نوسازی شده است، ادامه داد: شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان نسبت به نوسازی تأسیسات شبکه آب‌رسانی تأکید زیادی دارد؛ چرا که توجه به این امر مهم باعث جلوگیری از هدررفت آب می‌شود.

این مسئول با یادآوری اینکه نوسازی و بهسازی شبکه آب‌رسانی از وارد آمدن خسارات سنگین جلوگیری می‌کند، اظهار کرد: هم‌اکنون ۲۱ شهر شامل ۷۰۰ هزار نفر جمعیت استان زنجان تحت پوشش آب و فاضلاب شهری استان زنجان هستند و صد درصد جمعیت شهری استان زنجان تحت پوشش خدمات آب شرب بهداشتی قرار دارند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر چهار شهر استان زنجان تحت پوشش فاضلاب شرکت آب و فاضلاب شهری قرار دارد و این در حالی است که فقط 2.5 درصد از جمعیت شهری زنجان تحت پوشش فاضلاب شهری قرار گرفتند، خاطرنشان کرد: در استان زنجان بحران آب جدی است و باید رسانه‌ها فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف صحیح آب را مدنظر قرار دهند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری آفتاب ، تاریخ انتشار: 9 فروردین 1397 ، کدخبر: 515843 ، www.aftabnews.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
0
0
این یعنی فاجعه ؛ در حالی که بیشتر شهر های غربی تحت پوشش فاضلاب مرکزی هستند از 300 سال گذشته ایران هنوز این امکان را فراهم نیاورده است
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین