پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۳۴۱
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان اعلام کرد: در هفت ماهه نخست سال جاری بیش از چهار هزار و 500 کنتور خراب مشترکین در شهرهای استان زنجان با هدف کاهش هدر رفت آب تعویض شد.

شعار سال: علیرضا جزء قاسمی امروز دوشنبه (22آبان) با اعلام این خبر گفت: تعویض کنتور های خراب علاوه بر واقعی کردن مصرف مشترکین ، شرایط لازم جهت کنترل مصرف و خدمات رسانی شایسته‌تر به مشترکین و شهروندان را نیز فراهم می کند.

به گفته وی در مدت مذکور تعداد هفت هزار و 630 دستگاه کنتور خراب شناسایی شده و تعداد بیش از چهار هزار و پانصد عدد از این کنتور ها نیز تعویض و مابقی در حال انجام است.

جزء قاسمی با بیان این مطلب که بیش از هزار مورد انشعاب غیر مجاز در شهر های استان شناسایی شده است گفت: در این حوزه بیشترین تعداد انشعابات غیر مجاز با 730 مورد مربوط به شهر زنجان و پس از آن نیز به ترتیب شهرهای قیدار و ابهر قرار دارند.

این مقام مسئول همچنین اعلام کرد: تعداد 681 عدد از انشعابات غیر مجاز در 21 شهر استان زنجان تبدیل به انشعاب مجاز شده و باقی این انشعابات نیز جمع آوری شده است.

وی در پایان از مشترکین خواست تا با مصرف صحیح شرکت آب و فاضلاب را در خدمت رسانی هر چه مطلوب‌تر به شهروندان یاری کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ 22 آبان 96، کد مطلب: 557851: www.ilna.ir



اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین