پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۱۴۳۱
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷
استاندار یزد گفت: زیرساخت‌های لازم برای استفاده بهینه از منابع آبی در یزد به ویژه در حوزه صنعت ایجاد شده است.

شعار سال: سید محمد میرمحمدی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم بهره برداری از معدن سرب و روی مهدی آباد مهریز با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به این که یکی از مشکلات اصلی استان یزد مسئله آب است، اظهار داشت: رفع مشکل آب در استان یزد با بهینه سازی مصرف و انتقال آب امکان‌پذیر است.

وی با تاکید بر لزوم بهینه سازی مصرف آب به ویژه در حوزه صنعت و کشاورزی بیان کرد: در حوزه صنعت زیرساخت های لازم برای استفاده بهینه از منابع آبی فراهم شده است.

میرمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت های معدنی و صنعتی استان یزد اظهار داشت: یزد به عنوان دومین استان معدنی کشور مطرح است و بسیاری از معادن استان به لحاظ میزان ذخائر در نوع خود کم نظیر هستند.

وی از جمله این موارد به معدن سرب و روی مهدی آباد اشاره کرد و افزود: این معدن در کشور به لحاظ وسعت و میزان ذخیره معدنی سرب و روی رتبه نخست و در جهان رتبه دوم را دارد.

استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سیاست‌های دولت در حوزه صنعت و معدن بیان کرد: یکی از اصلی‌ترین سیاستگذاری ‌های دولت، جلوگیری از خام فروشی است که در این راستا اقداماتی انجام شده و صنایع جوار معدنی راه اندازی شده اند.

میرمحمدی با اشاره به سرمایه گذاری ۲۵ هزار میلیارد تومانی در حوزه های مختلف در استان یزد تصریح کرد: میزان سرمایه گذاری در حوزه صنعت و معدن و ایجاد اشتغال پایدار در این حوزه ها در استان یزد قابل توجه بوده است.

وی با اشاره به اینکه رویکرد دولت در استان یزد، بهره برداری از معادن با رعایت استانداردهای محیط زیست همچنین رعایت اصول فنی است، عنوان کرد: توسعه پایدار به طور قطع توسعه ای است که علاوه بر استفاده بهینه از مواهب الهی، در حفظ و نگهداری محیط زیست برای آیندگان نیز دقت نظر کافی صورت گیرد.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 28 تیر 1394، کد مطلب: 4034467:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین