پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۰۸۱
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵
فرماندار شهرکرد گفت: مدیریت منابع آبی در دشت های شهرکرد برای جلوگیری از فرو نشست زمین و افت سطح آب های زیر زمینی ضرورت دارد .

شعار سال: حمید ملک‌پور در نشست کارگروه احیای دشت شهرکرد اظهار کرد: به منظور احیای دشت شهرکرد باید در مناطقی از شهر که آبراهه‌ها وجود دارد چاه‌های جذبی حفر شود تا از این طریق روان آب‌ها به درون زمین نفوذ کنند .
وی افزود: ایجاد این چاه‌های جذبی گرد و غبار ناشی از دشت در فصل تابستان و کاهش سطح ایستابی دشت که 27 متر کاهش یافته را جبران می‌کند .
فرماندار شهرکرد تصریح کرد: انتقال آب سدهای خاکی به این دشت، تزریق آب از طریق پروژه‌های انتقال آب، جمع آوری روان آب‌ها و بهینه کردن مصرف آب به ویژه در بخش کشاورزی را از دیگر راهکارهای احیای دشت شهرکرد عنوان کرد .
ملک‌پور خاطرنشان کرد: تا کنون تمامی چاه‌های غیر مجاز در این شهرستان پر شده است و برداشت آب از برخی نیز با نصب کنتورهای هوشمند کنترل شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) استان چهارمحال و بختیاری، تاریخ انتشار 4 تیر 96، کد مطلب: 964-290-5:www.shahrekord.isna.ir

اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین