پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۴۳۲
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۷
معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان گفت: شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان امسال 5/2 درصد در بخش کاهش هدر رفت آب گام برداشته است.

شعار سال: مسلم محمدی در خصوص تامین آب شرب روستاها اظهار کرد: در سال ۹۵ تمام مشکلاتی را که در روستاها داشتیم طبقه بندی و اولویت بندی کردیم. در این راستا تعویض شبکه ها، ثبت و تجهیز چاه ها و سایر موارد مربوط به استاندارد سازی انجام شده است.

محمدی ادامه داد: شرکت آب و فاضلاب روستایی، امسال 5/2 درصد در بخش کاهش هدر رفت گام برداشته است.

معاون بهره‌برداری آبفار گلستان افزود: در حوزه هر شهرستان اولویت بندی داریم و بر اساس آن هایی که در بهره برداری مشکل داریم اقدام می کنیم. ضمن رسیدگی به مواردی همچون فرسودگی شبکه، الویت اول ما تامین آب است.

وی اضافه کرد: محدودیت منابع تامین، کاهش نزولات جوی و افزایش بی رویه مصرف آب یکی از چالش هایی است که شرکت آب و فاضلاب با آن روبرو است.

محمدی گفت: فرهنگ سازی در مدیریت مصرف آب و مدیریت منابع آب در سه بخش کشاورزی، صنعت و شرب از برنامه های عمده در راستای حل مواجه با مشکلات آبی استان است.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 14 تیر 1396، کد مطلب: 4021044:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین