پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۵۸۶
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اکنون در شهرهای بروجن، سفیددشت، فردانبه و فرخشهر مشکل کمبود آب شدید است به گونه‌ای که فریاد تشنگی مردم این مناطق بلند شده است

شعار سال: قاسم سلیمانی ظهر امروز در نشست بررسی طرح انتقال آب بن ـ بروجن اظهار داشت: اکنون در شهرهای بروجن، سفیددشت، فردانبه و فرخشهر مشکل کمبود آب شدید است به گونه‌ای که فریاد تشنگی مردم این مناطق بلند شده است از همین‌رو لازم است روند اجرایی طرح انتقال آب بن-بروجن با سرعت بیشتری دنبال و انجام شود.

وی افزود: نقد شدن اوراق مشارکت و اسناد خزانه ویژه پیمانکاران طرح انتقال آب بن ـ بروجن باید در دستور کار مسئولان مربوطه قرار گیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اجرای این پروژه را یکی از دغدغه‌های مسئولان استان دانست و بیان کرد: با توجه به اهمیت تسریع در روند اجرای طرح انتقال آب بن ـ بروجن باید مسئولان سازمان برنامه و بودجه بخشی از اعتبارات جدید را برای تملک زمین‌های واقع در مسیر پروژه اختصاص دهند.

سلیمانی با اشاره به رضایتمندی نسبی از نحوه اجرای این پروژه، تصریح کرد: عملیات اجرایی نصب پمپ‌های طرح انتقال آب بن ـ بروجن تا 20 مرداد ماه آغاز می‌شود همچنین لازم است نصب پمپ‌های این طرح در محل ایستگاه پمپاژ پروژه نیز در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: هر چند در رابطه با طرح انتقال آب بن-بروجن کمبود نقدینگی وجود داشته اما تلاش پیمانکاران این طرح قابل تقدیر است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 8 تیر 96، کد مطلب: 1448812:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین