پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۷۴۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸
در آستانه سال نو آب شهر هندیجان به‌طور کلی قطع‌ شده و همه مردم و مسافران نوروزی از این وضعیت سردرگم و نگران هستند.

شعار سال: در آستانه تحویل سال نو و در شلوغ‌ترین ساعات تحویل سال که مردم در حال آماده‌سازی هستند آب شهرستان هندیجان به‌طور کلی قطع‌ شده است.

قعطی آب هندیجان شامل همه منازل، پارک‌ها، مساجد و اماکن عمومی می‌شود، در این وقت سال که مهمانان نوروزی در حال ورود به شهر هستند این موضوع سبب سردرگمی و ناراحتی شدید مردم عزیز شده است.

آقایی رئیس اداره آب فاضلاب هندیجان اظهار داشت: 70 درصد آب شرب هندیجان از سد آسک تأمین می‌شود و به سبب خشک شدن این سد ما قادر به تأمین آب شرب نیستیم.

وی افزود: 30 درصد آب هندیجان از سمت ماهشهر با خط لوله منتقل می‌شود و 70 درصد مابقی از سد آسک تأمین و با ترکیب شدن این دو خط لوله آب به شهر هندیجان تزریق می‌شد اما اکنون سد آسک خشک‌ شده است.

رئیس اداره آب و فاضلاب هندیجان بیان کرد: علت اصلی قطع آب هندیجان خشک شدن سد آسک است، متأسفانه آب رودخانه زهره در بالا دست قطع‌ شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 1 فروردین 96، کد مطلب: 1685304، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States of America
۰۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۷
0
0
وزارت نیرو و شهرداری و سازمان اب و فاضلاب باید هر چه زود تر به مشکلات کیفیت و کمیت اب استان رسیدگی کند تا مردم اسیبی نبینند
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین