پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۸۶۲۶
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱
برنامه «ایران» جمعه 24 آذرماه ساعت 21:00 در گفت و گو با علی اکبر ولایتی؛ مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل، نگاهی ویژه به جایگاه جمهوری اسلامی ایران در خاورمیانه و جهان اسلام و نقش ایران در سرنگونی داعش خواهد داشت.

شعارسال: این قسمت از مجموعه «ایران» در مسیر برنامه‌های قبلی که با حضور دکتر ولایتی و دیگر کارشناسان به بررسی و تحلیل وضعیت تمدنی و هویتی ایران می‌پرداخت؛ گریزی داشته به جایگاه امروز ایران در خاورمیانه و از این رهگذر به بررسی نقش و اهمیت کشورمان در تحولات منطقه از ابعاد مختلف می پردازد.

در این گفت و گو دکتر ولایتی به طور مفصل به شکل گیری گروهک تروریستی داعش، جنایات آن، همکاری‌های ایران با دولت‌های سوریه و عراق برای مقابله با داعش و نقشی که جمهوری اسلامی ایران در نابودی این جریان تکفیری داشته، می‌پردازد.

همچنین در بخش دیگری از این گفت و گو دکتر ولایتی به تحقق یافتن و بازیابی تمدن ایرانی و اسلامی و برون رفت از تنگناهایی که دشمنان برای کشورمان ایجاد کرده‌اند، اشاره می‌کند و راه‌های برون رفت از این موانع را در حوزه اقتصاد؛ اقتصاد مقاومتی و اتکا به توان تولیدکنندگان داخلی، در حوزه دفاع؛ دفاع مردمی و میلیونی بسیجی و در حوزه صنایع دفاعی نیز خودکفایی عنوان می‌کنند.

برنامه «ایران» کاریست از گروه اجتماعی فرهنگی با حضور دکتر علی اکبر ولایتی و به تهیه کنندگی مجید احسانی نیک که به صورت ثابت چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته ساعت 21:00 روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار 24 آذر 96، کد خبر:316775 ، www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین