پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۹۹۰۲۹
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶
شغل فعلی شما چیست؟ یا اینکه در آینده دوست دارید چه کاره شوید؟ می دانید کارهای مختلفی شرایط خاص خودشان را دارند و همگی با هم مساوی نیستند.

شعار سال: موسسه ای به نام Adicio هر سال در وب سایت CareerCast.com شغل های مختلف جهان را بررسی و لیستی از بهترین شغل های جهان را منتشر می کند.در سال۲۰۱۲ شغل مهندس نرم افزار بهترین شغل جهان معرفی شده است. کاری که طرفداران زیادی دارد و این آمار نیز نشان از اقبال گسترده به سوی آن دارد.
این موسسه در بررسی اش۲۰۰ کار را از بهترین تا بدترین رتبه بندی کرده است.



 

در این رتبه بندی هر شغل از نظر پنج شرط مختلف شامل احتیاج های فیزیکی، شرایط کاری، درآمد، استرس و آینده کاری بررسی شده است. آنها می گویند پیشرفت فناوری سبب شده بازار تقاضای بزرگی برای افرادی که مهارت های IT دارند به وجود بیاید. انفجار اطلاعات و گسترش اینترنت باعث شده شرکت ها و دولت ها هر روز نیاز بیشتری به مهندس های نرم افزار داشته باشند و همین سبب رشد فوق العاده این شغل شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی بهار، تاریخ 27 فروردین 91، کد مطلب: 1148: www.baharnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین