پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۲۴۰
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۱
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز گفت: تصفیه خانه فاضلاب شرق اهواز که بزرگ‌ترین پروژه SBR خاورمیانه و سومین تصفیه خانه SBR جهان است.
شعار سال: فردوس کریمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز بیان کرد: تصفیه خانه فاضلاب شرق اهواز که بزرگ ترین پروژه SBR خاورمیانه و سومین تصفیه خانه SBR جهان است، در 2دومدول(Module) به بهره برداری می رسد و توانایی تصفیه 112هزار متر مکعب فاضلاب را در شبانه روز دارد.
وی ادامه داد: مدول(Module) نخست این تصفیه خانه برای جمعیت 560 هزار نفر پیش بینی شده و در طرح جامع فاضلاب اهواز، تا پنج مدول(Module) با ظرفیت 280 هزار متر مکعب و برای جمعیت یک میلیون 200 هزار نفر قابل توسعه است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز هدف از ساخت این تصفیه خانه را جمع آوری و تصفیه کل فاضلاب شرق کارون خواند و گفت: پساب پالایش شده این تصفیه خانه برای امور کشاوری، مصارف صنعتی و فضای سبز که بر اساس مطالعات قابل تخصیص است، مورد استفاده قرار می گیرد.
کریمی درخصوص عملیات اجرایی پروژه جمع آوری و انشعابات فاضلاب خانگی کوی آل صافی اهواز بیان کرد: طول شبکه و انشعابات این پروژه حدود 25 کیلومتر است که با اعتباری بالغ بر43 میلیارد ریال از محل تسهیلات نفت اجرا می‌شود.
وی یادآور شد: شرکت آب و فاضلاب اهواز، تسهیلات نفت را به 14 پروژه در مناطق توسعه نیافته و یا کمتر توسعه یافته تخصیص داده که در حال حاضر 10 پروژه آن اجرایی شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز انشعابات غیر مجاز را یکی از مشکلات اساسی این شرکت عنوان کرد و افزود: 40هزار انشعاب غیر مجاز در شهر اهواز وجود دارد که باعث اختلال در مدیریت مصرف شده،بنابراین انتظار می رود مردم در زمینه جمع آوری این انشعابات غیرمجاز همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم این انشعابات را که به لحاظ بهداشتی و مصرف سرانه به یک معضل تبدیل شده، کنترل و رفع کنیم.
سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار 6 دی 96، کد مطلب: 6378311، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین