پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۳۱۷
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در زمینه اشتغال روستایی 300 میلیارد ریال اعتبار به استان کهگیلویه و بویراحمد ابلاغ شده که تاکنون هیچ گونه تخصیصی از این اعتبار صورت نگرفته است.

شعار سال مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در زمینه اشتغال روستایی  300 میلیارد ریال اعتبار به استان کهگیلویه و بویراحمد ابلاغ شده که تاکنون هیچ گونه تخصیصی از این اعتبار صورت نگرفته است. محمود باقری در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به اعتبارات مصوب و تخصیص داده شده در استان پروژه های فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تعریف می شود.

وی بیان کرد: برخی از پروژه های فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سال 96 جهت تکمیل و بهره برداری به مناقصه گذاشته شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: محور های اصلی برنامه های این نهاد در سال 97 – 96 گردشگری طبیعی، کمک به حفظ آثار تاریخی و توسعه صنایع دستی استان است.

باقری عنوان کرد: اشتغال روستایی یکی از برنامه های جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد است.در جلسه ای که با حضور مدیران بانک های عامل برگزار شد محورهای کاری خود را در این زمینه برای آنها تعریف کردیم.امیدواریم تا با تزریق اعتبار در این زمینه به خصوص در بخش صنایع دستی و گردشگری گام مهمی را در اجرای وظایف این نهاد در خصوص اشتغالزایی برداریم.

وی اضافه کرد: میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد تعهد دارد تا برای بالغ بر 1000 نفر در سطح استان اشتغالزایی ایجاد کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 7دی 96، کدمطلب:96100703835، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین