پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۷۲۲
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۲
استاندار خوزستان گفت: برخی شهرستان‌ها باید معین شهرستان‌های دیگر شوند که در صورت مشکل از قبل آمادگی لازم را کسب کرده باشیم و در هنگام وقوع مشکل وظایف همه مشخص شده باشد.

شعارسال: غلامرضا شریعتی امروز در همایش رابطین مدیریت بحران فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان اظهار داشت: خوزستان از چند منظر از جمله پیش بینی مشکلات و مسائل پدافندی قابل بررسی است.

وی افزود: در حوزه‌های آب‌رسانی و واحدهای صنعتی و نیز دیگر موارد اداره کل پدافند باید بررسی کند و اگر مشکلی هست پیشگیری کند.

استاندار خوزستان به واقع شدن این استان بر روی گسل‌های فعال زلزله اشاره و بیان کرد: اکنون با بحران‌هایی مثل خشکسالی در حال دست و پنجه نرم کردن هستیم بنابراین می‌طلبد مسئولان عالمانه‌تر تصمیم بگیرند و مدیریت کنند.

وی به گردهمایی اشاره کرد و گفت: باید این همایش‌ها همراه با برنامه‌ریزی باشند و از آن‌ها دستورالعمل برای مدیریت بهتر مسائل و مشکلات استان کسب کرد.

سطح علمی مسئولان بالا رود

شریعتی با بیان اینکه باید در برابر مشکلات زیستی استان مقاومت کنیم، عنوان کرد: باید با مسائل مختلف برخورد علمی شود و تلاش کرد سطح علمی مسئولان بالا رود و با استفاده از تجارب، تصمیمات کارشناسی گرفته شود.

وی به ریزگردهای خوزستان اشاره ای داشت و ادامه داد: باید تصمیمات در این زمینه حتی برای تعطیلی‌ مهدکودک‌ها بر اساس تصمیمات نظرات کارشناسی گرفته شود.

استاندار خوزستان توزیع ماسک را اقدام خوبی در هنگام وقوع ریزگردها دانست و تصریح کرد: امیدواریم که در این زمینه فعال و جدی ورود کنیم  و اقدامات خوبی با کمک سازمان‌های مردم نهاد انجام شود.

گردهمایی سبب اخذ تصمیمات مدون و کارشناسی شود

وی افزود: بعضا با تبلیغاتی که در این زمینه صورت می‌گیرد فضای یأس برای مردم استان ایجاد می‌شود در حالی که باید به مردم امید داد.

شریعتی با بیان اینکه خوزستان، استان حساسی است بنابراین باید تجهیزات فراهم شود، یادآور شد: باید در زمینه مدیریت بحران تجهیزاتی داشته باشیم البته یک سری تجهیزات را داریم و ما بقی را باید تامین کنیم.

وی ضمن امیدواری برای اینکه گردهمایی سبب منشاء خیر و اخذ تصمیمات مدون و کارشناسی برای همه شهرستان‌ها شود، ادامه داد: برای سال آینده نیز اعتبارات خوبی برای تامین تجهیزات از جمله قرارگاه‌های مجهز در نظر گرفته خواهد شد.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: برخی شهرستان‌ها باید معین شهرستان‌های دیگر شوند که در صورت مشکل از قبل آمادگی لازم را کسب کرده باشیم و در هنگام وقوع مشکل وظایف همه مشخص شده باشد.

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 10دی 1396 ، کدخبر: 1616163 ،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین