پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۵۰۰
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶
در مورد وضعیت كشاورزی شهرستان ورزقان می شود گفت كه تقریبا هیچ مطالعه جامع كشاورزی را نداشته ایم و همچنان مردم به روش سنتی در حال كاشت و برداشت عدس و بقیه محصولات می باشند.

شعارسال : در اینجا سوالی مطرح می شود كه آیا می شود با یك بار كشت در زمین آن هم اكثرا در مقیاس كوچك ، زندگی را گذراند.

معلوم است كه نمی شود زندگی كرد .در بسیاری از كشور های پیشرفته و حتی در استانهای پیشرو در كشور در طی سال ، سه بار محصولات متفاوت كشت می شود و این باعث ارزش افزوده بیشتر ،اشتغال مستقیم و غیر مستقیم مناسب می گردد.

چرا نمایندگان محترم ادواری قبل فقط در موقع انتخابات به كشاورزان محترم رجوع می كنند و بعد از انتخاب شدن دیگر نه برنامه ای دارند و نه در دسترس هستد.

هر كاری را باید به صورت زیر بنایی انجام داد اول می بایست مطالعات جامع را در این بخش داشته باشیم و سپس كشتهای مناسب برای طی سال معرفی گردیده و آموزش لازم به كشاورزان داده شود.

اعتبارات ملی واستانی این بخش در مقایسه با استانهای پیشرو بسیار ناچیز می باشد و این خود دلیلی بر عقب ماندگی این قشر محترم و زحمتكش در شهرستان ورزقان می باشد.كدام یك از این دوستان برنامه مدونی در این مورد ارایه نموده اند.

از كدام فرد متعهد و متخصص بومی دارای قدرت اجرایی مناسب در این بخش تا كنون استفاده شده است.

وقتی فقط در موقع انتخابات می آییم و به مردم قول های آنچنانی می دهیم و بعد از انتخاب شدن میرویم وپشت سرمان را هم نگاه نمی كنیم و چند ماه به انتخابات جدید مانده می آییم و از مردم دوباره رای می خواهیم این سوال در ذهن مخاطب پیش می آید كه طی مدت خدمت چكار كردید كه الان دو باره به مردم رجوع می كنید.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبلاگ انعکاس ورزقان ، تاریخ انتشار پنجشنبه 15 بهمن 1394 ، کد مطلب :272 : www. enekasvarzeghan.blogfa.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین