پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۲۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷
مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: تا پایان امسال یک هزار و 16 واحد مسکن مهر در مناطق مختلف استان اردبیل تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

شعارسال: مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: تا پایان امسال یک هزار و 16 واحد مسکن مهر در مناطق مختلف استان اردبیل تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

شهرام باباخانی ، اظهار کرد: در حالی که سهمیه اولیه ما در تولید مسکن مهر 30 هزار واحد بود با پیگیری و تلاش‌هایی که انجام شد مقرر کردیم تا 42 هزار واحد مسکن مهر در استان اردبیل احداث و در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تا آخر سال یک هزار و 16 واحد مسکن مهر عموما در پارس‌آباد و اردبیل تکمیل و آماده افتتاح خواهد شد، خاطرنشان کرد: پیش‌‌بینی می‌کنیم اواخر اسفند ماه این تعداد واحد مسکن مهر را تکمیل و تحویل متقاضیان دهیم.

مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به اینکه با افتتاح این واحدها 1113 واحد مسکن مهر باقی می‌ماند که تکلیف آنها به صورت شفاف و روشن مشخص نیست، ادامه داد: این واحدها یا مشکل حقوقی دارند و یا اینکه پروژه‌ها متقاضی ندارند.

باباخانی با یادآوری اینکه بیش از سه سال است برخی از این مجتمع‌ها فاقد متقاضی هستند، گفت: در مورد پروژه مسکن مهر میراشرف نیز مشکلات حقوقی با حکم صادر شده به نفع راه و شهرسازی استان تعیین تکلیف شده و در سال آینده تحویل متقاضیان می‌‌شود.

وی نمونه پروژه مسکن مهر فاقد متقاضی را 52 واحدی کوثر بالا اعلام کرد و افزود: البته در برخی از شهرها مانند جعفرآباد مشکل پیش آمده برطرف شده و با پیدا شدن متقاضیان عملیات اجرایی واحدها شروع شده است.

مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه ما حتی در پروژه‌های فاقد متقاضی از شرایط مسکن مهر عدول کردیم و بدون در نظر گرفتن شرط خاص به قیمت مناسب آماده واگذاری پروژه مسکن مهر هستیم، تصریح کرد: اما جالب است با کنار گذاشتن همه شرایط باز هم برخی از مساکن مهر در شهرهای گرمی و کوثر بالا فاقد متقاضی است.

باباخانی از در حال احداث بودن 9 باب مسجد، هفت باب مدرسه و دو باب کلانتری در مجتمع‌های مسکونی مهر در شهرهای مختلف خبر داد و افزود: از این تعداد 8 باب مسجد ، سه باب مدرسه و یک باب کلانتری به اتمام رسیده و در حال بهره برداری می باشند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 10 بهمن 1396، کدخبر: 96111005545، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۲
0
0
آخر نفهمیدیم مسکن مهر خوبه؟خوب نیست؟ آدم از ترس جونش میگه بی خونه بمونم بهتره
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین