پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۰۳۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸
در حالی که ساعاتی قبل دکتر اخوان اکبری در سمت و جایگاه رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل آمار مبتلایان به کرونا رو اعلام نموده بود ساعتی بعد برکنار شد.
شعارسال: در حالی که ساعاتی قبل دکتر اخوان اکبری در سمت و جایگاه رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل آمار مبتلایان به کرونا رو اعلام نموده بود ساعتی بعد برکنار شد.اخوان اکبری از اواخر سال ۹۵عهده دار این مسئولیت بود.اخوان اکبری اواخر اسفند ماه ۹۸نیز مبتلا به کرونا گردید و پس از سپری نمودن دوران نقاهت بهبود یافته بود.جابجایی رییس دانشگاه علوم پزشکی در روزهای کرونایی برای بسیاری غیرمنتظره بود.
 
 دکتر سعید نمکی، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، در حکمی، دکتر شهرام حبیب زاده را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اردبیل منصوب و از خدمات دکتر قدرت اخوان اکبری قدردانی کرد.
 
 متن حکم به شرح زیر است:
 
جناب آقای دکتر شهرام حبیب زاده
 
دانشیار محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اردبیل

به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اردبیل منصوب می شوید تا به یاری خداوند متعال و رعایت جوانب قانونی نسبت به انجام امور محوله اقدام نمایید.
 
امید است با اتکال به خداوند منان در انجام شایسته وظایف با رعایت قانون مداری، اعتدالگرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و سرافراز باشید.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری  برنا   ،تاریخ انتشار:  23 فروردین    1399،کدخبر  :   987047 ،www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
0
0
امان از دست اين بركناري هاي يهويي و اسيب زننده به ساختار علوم پزشكي تا مي بينن يه دانشگاه داه سرپا ميشه از تيشه ميزننش
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین