پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۲۱۰۶
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
اطلاعات فنی این پرونده را در کلیپ، ملاحظه خواهید کرد. از نظر حقوقی-قضائی نیز مالکیت این پرونده بر می‌گردد. سوال اینجاست که چه برخوردی با مسببان، عاملان، امران، مباشان و. در رده‌های مختلف سیاسی- مدیریتی در ادوار گذشته و حال، خواهد شد.
  شعار سال: طی گزارشی که از واگذاری دشت مغان در منابع خبری آمده است ،در حالی که ارزش کشت و صنعت 27 هزار هکتاری دشت مغان طبق آخرین گزارش دیوان محاسبات 4 هزار میلیارد تومان بود، این شرکت در سال 97 با 54 درصد تخفیف به یک شرکت خصوصی تولید بیسکوئیت واگذار شد، اکنون بعد از دو سال معامله ابطال می‌شود.

این شرکت عظیم در مجاورت دو سد بزرگ خدا آفرین و میل و مغان قرار دارد که ارزش سرمایه گذاری این دو سد بالای 100 میلیارد تومان بوده و مجاورت این کشت و صنعت با دو سد یاد شده ارزش افزوده بسیار زیادی فراهم کرده است.

در این واگذاری چند اشکال اساسی وجود دارد، اول این که کشت و صنعت با 54 درصد تخفیف به فردی واگذار شده که مزایده دوم برگزار نشده و اشکال دوم این است که با توجه به این که کشت و صنعت مغان در رشته کشاورزی،‌ تولید پنبه، ذرت، گندم، جو و نیز باغ‌های بزرگ و دامپروری است، هیچ سنخیتی بین این کار و با شغل برنده مزایده آقای یونس ژائله سعدی،‌ دارنده کارخانه بیسکوئیت سازی شیرین عسل که کل مجموعه وی 2 هکتار بوده، ندارد.

اشکال سوم این است که سازمان خصوصی سازی حتی به ایراد وزارت اطلاعات مبنی بر واگذاری به یک متقاضی دارای اهلیت توجه نکرده است.

حالا رئیس قوه قضائیه در سفر استانی خود به اردبیل به این مهم پرداخته و باید ببینیم نتیجه چه خواهد شد.
 
تعداد بازدید : 38
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  سایت تماشا  ، تاریخ انتشار: 3 مهر  1399  ، کدخبر:  ،www.tamasha.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین