پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۳۶۳۶
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۸
حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه در قالب بیستمین سفر استانی خود امروز پنجشنبه از طریق فرودگاه سمنان وارد این استان شد و مورد استقبال نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه‌سمنان، استاندار و مقامات محلی قرار گرفت.

  شعار سال:در این سفر یک روزه جمعی از مقامات ارشد دستگاه قضا، رئیسی را همراهی می کنند و رئیس قوه قضائیه علاوه بر حضور در شهرستان سمنان در شاهرود نیز حضور می‌یابد.
 
هدف این سفر بررسی وضعیت دستگاه قضایی استان سمنان و پیگیری مهمترین مشکلات مردم استان اعلام شده است.
 
حضور در نشست شورای اداری، دیدار با نخبگان، دیدار با قضات، کارکنان و مسوولان قضایی و حضور در شورای قضایی استان از جمله برنامه‌های رئیس قوه قضائیه در سفر به استان سمنان است.
 
اجرای برنامه های رئیس قوه قضائیه با رعایت شیوه‌نامه های بهداشتی و البته به لحاظ محدودیت زمانی به صورت فشرده پیش بینی شده است.
 
 حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی به عنوان نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در اردیبهشت سال ۱۳۹۶ به منظور سخنرانی در بین مردم سمنان به مرکز این استان سفر کرده بود.
 
ورود رئیس قوه قضاییه به سمنان
 
سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به استان سمنان اظهار کرد که در جلسات سفر استانی، مسائل و مشکلات دستگاه قضائی استان رصد شده و برای رفع این مشکلات و موانع تصمیم گیری خواهد شد.
 

تعداد بازدید : 5


دستور رئیس قوه قضائیه برای تبدیل زندان سمنان به یک مرکز فرهنگی
 
رئیس قوه قضاییه در بازدید از کاروانسرای عباسی شهر سمنان دستور داد این مکان تاریخی که پیش از این به عنوان زندان سمنان استفاده می‌شد برای تبدیل شدن به یک مرکز فرهنگی به شهرداری این شهر تحویل داده شود.

تعداد بازدید : 5


 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار: 2 بهمن  1399  ، کدخبر: 84192669، www.irna.ir
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار:2 بهمن  1399  ، کدخبر: 5127213، www.mehrnews.com
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  روزنامه فرهیختگان ، تاریخ انتشار: 2 بهمن   1399  ، کدخبر: 50673،www.farhikhtegandaily.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین