پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۰۳۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان اردبیل گفت: خیرین و مردم نوعدوست استان اردبیل برای تامین تبلت و گوشی هوشمند دانش آموزان نیازمند در اجرای پویش نذز هوشمند مشارکت کنند.

شعار سال: ایرج نقی پور بعد از ظهر پنجشنبه در نشست با مسئول مجمع جهادگران استان اردبیل، اظهار کرد: در قالب نهضت کمک مومنانه، پویش نذر هوشمند با هدف تأمین تبلت و گوشی هوشمند برای دانش آموزان نیازمند، از ۷ آبان ماه مصادف با هفته بسیج دانش آموزی در استان شروع گردیده و در طول مرحله سوم نهضت کمک مومنانه تداوم خواهد داشت.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت خیرین و مردم نوعدوست برای تهیه تبلت و گوشی هوشمند دانش آموزان نیازمند، بیان کرد: مردم خیر و دستگاه‌های ذیربط استان با مشارکت در پویش نذر هوشمند زمینه تحصیل را برای دانش آموزان نیازمند فراهم می‌کنند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان اردبیل با دعوت از عموم مردم و خیرین استان برای مشارکت در پویش نذر هوشمند، تصریح کرد: در پویش نذر هوشمند، کمک‌های های نقدی خیرین و یا تبلت و گوشی هوشمند اهدا شده در اسرع وقت در اختیار دانش آموزان نیازمند شناسایی شده قرار می‌گیرد.
وی بیان کرد: دانش آموزان استان نیز می‌توانند با کمک‌های خیرخواهانه خود در پویش نذر هوشمند به کمک همکلاسی‌های خود که برای ادامه تحصیل نیاز به تبلت یا گوشی هوشمند دارند بشتابند.

نقی پور با اشاره به نحوه مشارکت مردم خیر و نوعدوست استان، گفت: مردم خیر استان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۳۸۱۰۳۵۱۱۵۰۱۸۱۸۱ یا شماره کارت مجازی ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۳۹۱۲۵ به‌نام «جذب و هدایت کمک‌های مردمی» در نزد شعب بانک انصار استان پرداخت کنند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان اردبیل بیان کرد: مردم خیر استان برای اهدای تبلت و گوشی در قالب پویش نذر هوشمند برای دانش آموزان نیازمند نیز می‌توانند به ادارات آموزش و پرورش در نواحی و مناطق، حوزه‌های بسیج دانش آموزی و دفاتر بسیج سازندگی در سراسر استان مراجعه کرده و در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

وی افزود: پویش نذر هوشمند با مشارکت خیرین و مردم نوعدوست، فرهنگیان، اولیای دانش آموزان و با محوریت بسیج دانش آموزی، دفاتر بسیج سازندگی و با همکاری آموزش و پرورش استان، نهادها و دستگاه‌های ذیربط در حال برگزاری است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 16 آبان  1399، کد خبر: 5064572،  www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
0
0
هميشه مخصوصا در زمينه اموزشي اين مردم خير بودن كه وارد كار شدن و يكه به ميدون زدن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین