پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۲۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷
یک عضو شورای شهر اهواز با اشاره به وضعیت نامطلوب حضور کارتن‌خواب‌ها و معتادان در بلوارهای ساحلی اهواز گفت: در شرایط کنونی جمع‌آوری معتادان متجاهر نیازمند عزمی همگانی است.

شعارسال: یک عضو شورای شهر اهواز با اشاره به وضعیت نامطلوب حضور کارتن‌خواب‌ها و معتادان در بلوارهای ساحلی اهواز گفت: در شرایط کنونی جمع‌آوری معتادان متجاهر نیازمند عزمی همگانی است.

سیدمحسن موسوی‌زاده ، اظهار کرد: در حال حاضر معتادان بسیاری و به ویژه معتادان متجاهر در حاشیه رودخانه کارون در پارک‌های ساحلی اهواز ماوا گرفته‌اند که این موضوع علاوه بر تاثیر نامطلوب بر سیما و منظر شهری، تبعات اجتماعی و حتی امنیتی نیز می‌تواند داشته باشد.

وی افزود: برای جمع‌آوری این قشر از پارک‌های ساحلی از دست شهرداری به تنهایی کاری ساخته نیست. در شرایط کنونی با توجه به اینکه مساله امنیت خود این افراد و سایر مردم مطرح است، عزمی همگانی برای ساماندهی به این وضعیت نیاز است.

عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و امور جوانان شورای اسلامی شهر اهواز تصریح کرد: ماه گذشته همراه با اعضای کمیسیون اجتماعی شورا در جریان سفر به شهر تبریز، بازدیدی از محل نگهداری معتادان متجاهر داشتیم. در شهر تبریز جهاد سازندگی سوله‌هایی را به منظور نگهداری و درمان معتادان متجاهر در اختیار شهرداری این شهر گذاشته است.

موسوی‌زاده ادامه داد: در این سوله‌ها نزدیک به 500 معتاد متجاهر جمع‌آوری و نگهداری شده بودند و ضمن درمان معتادان متجاهر، کارگاه‌های آموزشی اعم از قالیبافی و چوب‌بری برپا کرده بودند تا این افراد در زمان نگهداری و درمان بیکار نمانند و حرفه‌ای نیز بیاموزند. محصولات تولیدی این معتادان متجاهر نیز در بازار فروخته و عواید آن به خانواده‌های این افراد داده می‌شود.

وی افزود: این شیوه نگهداری و ساماندهی معتادان متجاهر علاوه بر درمان معتادان و حل مسایل و تبعات بهداشتی ناشی از وجود معتادان متجاهر در سطح شهر، موجب اشتغال‌زایی نیز می‌شود.

این عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و امور جوانان شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: در هرحال تمام دستگاه‌های متولی اعم از شهرداری، نیروی انتظامی و بهزیستی باید پای کار بیایند تا بتوان معتادان متجاهر را از سطح شهر اهواز جمع‌آوری و ساماندهی کرد. در این زمینه شورا نیز آماده هرگونه همکاری است و در شورا آمادگی خود را برای هرگونه همکاری برای اجرای این شیوه نگهداری معتادان متجاهر در شهر اهواز اعلام می‌کنیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 10 بهمن 1396، کدخبر: 96111005604، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ایران
United States
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۲
0
0
500 معتاد؟؟؟؟؟؟
شما خودتون بچه هاتونو میارید جایی که 500 معتاد باشه؟
بابا سر مردم غیرت داشته باشید
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین