پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۸۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶
با حضور استاندار هرمزگان و نمایندگان مردم در مجلس ايستگاه پمپاژ فاضلاب شهرک نبوت به نمایندگی از 6 پروژه آب و فاضلاب بندرعباس به بهره‌برداری رسید.

شعار سال: امین قصمی ظهر امروز در آیین بهره برداری از ایستگاه پمپاژ فاضلاب شهرک نبوت اظهار کرد: تعداد ١٨ پروژه با اعتباری بالغ بر ٣٨٧ هزار و ٤٠٠ میلیون ریال در ایام دهه فجر در سطح استان هرمزگان به بهره برداری می‌رسد.

به گفته وی، اهم این پروژه‌ها شامل اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب در هفت شهر استان به طول 66/5 کیلومتر، احداث مخزن در شهرکهتوئیه و جزیره ابوموسی به حجم ١٠٠٠ مترمکعب ، احداث خط انتقال به طول 8/3 کیلومتر جهت تامین آب شهر بیکاه می‌باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در ادامه افزود: احداث ایستگاه پمپاژ فاضلاب شهرک نبوت، احداث تصفیه خانه فاضلاب شهر طولا، اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب محلات بندرعباس به طول22/7 کیلومتر و اجرای یک هزار و ٦٧٠ فقره انشعاب فاضلاب از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر سال‌جاری می‌باشد.

قصمی بیان داشت: پروژه ایستگاه پمپاژ فاضلاب شهرک نبوت به نمایندگی از ٦ پروژه در بندرعباس با حضور مقامات استانی افتتاح شد.

به گفته وی، اعتبار پروژه ایستگاه پمپاژ فاضلاب شهرک نبوت ٣٦ میلیاردو ٤٠٠ میلیون ریال می‌باشد.

مدیرعامل شرکت اب و فاضلاب استان در پایان خاطرنشان ساخت: قیمت تمام شده پروژه‌های فاضلاب هرمزگان نسبت به استان‌های دیگر بسیار بالا می‌باشد و شیب خاص زمین، بالابودن سطح آب‌های زیرزمینی و نوع خاص بافت زمین از سایر مسایلی می‌باشد که این شرکت را در اجرای پروژه‌های فاضلاب با مشکلاتی مواجه می‌کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 12بهمن 96، کدمطلب:۱۳۹۶۱۱۱۲۰۰۰۸۵۲، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
0
0
باید دولت محترم محرومیت زدایی در استان را با شتاب هرجه بیشتر دنبال کند و همچنین کمک هایی جهت افزایش سطح سواد در میان ساکنان استان انجام دهد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین