پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۵۸۵۳
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸
همزمان با آغاز تعطیلات، مصرف آب در جزیره هرمز روند صعودی یافته و بر اساس آمار‌های دریافتی مصرف آب در این جزیره طی روز‌های اخیر افزایش سه برابری داشته است.
شعار سال: با توجه به ورود جمعیت زیاد گردشگر به جزیره ۶ هزار نفری هرمز و افزایش ۳ برابری روزانه جمعیت شناور آن، گزارش‌هایی مبنی بر کمبود آب برای مصارف روزانه در جزیره هرمز منتشر شد.

در این زمینه اداره کل آب و فاضلاب هرمزگان اعلام کرد: با تمام توان نسبت به مدیریت آب تولیدی و همچنین افزایش ظرفیت آبشیرینکن با دستور و تاکید استاندار هرمزگان اقدام کرده که دستگاه جدید در هفته پایانی ۱۴۰۰ وارد جزیره هرمز شده و مراحل نصب آن در حال طی شدن است و تا پایان فروردین ماه ۸۰۰ متر مکعب به ظرفیت تامین آب هرمز اضافه خواهد شد.

با افزایش ظرفیت تولید آب در این جزیره بخشی از نیاز‌های آبی که با ورود جمعیت گردشگر پدیدار شده مرتفع خواهد شد که البته مسافران پر شمار موجود در جزیره هرمز اکنون به آب نیاز دارند و با پایان یافتن تعطیلات نوروزی، از شمار مسافران بشدت کاسته خواهد شد.

آبفای هرمزگان همچنین اعلام کرده تا پیش از ایام نوروز هیچ گونه مشکلی در تامین آب مردم جزیره و مسافران نداشته است و تلاش می‌کند در روز‌های آتی روند تامین آب بدون مشکل ادامه داشته باشد.

در همین حال آبفا با همکاری بخشداری، بوسیله تانکر‌های آبرسانی، آب مورد نیاز اقامتگاه‌های غیر رسمی را تامین می‌کند و در عین حال از مردم خواسته شده که هرگونه مشکلی در زمینه آب در شبکه و ... را با شماره ۱۲۲ در میان بگذارند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت بولتن نیوز، تاریخ انتشار:۷ فروردین ۱۴۰۱، کدخبر:۷۷۰۷۰۷، www.bultannews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین