پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۴۵
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹
نماینده قائم‌شهر، سیمرغ، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه اتصال راه‌آهن رشت به قائم‌شهر امسال انجام می‌شود.

شعارسال: کمال علی‌پور بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مهم‌ترین موضوع استان اصلاح ضرایب اعتباری است، اظهار کرد: ضریب استان در سال 91، نزدیک به دو بود و امسال این ضریب به پنج رسانده شد.

علی‌پور بیان داشت: مشکل اشتغال به سادگی قابل حل نیست، بلکه تنها راه برون‌رفت از مشکلات اشتغال در استان مازندران و منطقه، مناسب‌سازی راه‌های استان است.

وی افزود: با توجه به راه‌های مناسبی که در این استان وجود دارد، هیچ سرمایه‌گذاری حاضر نیست در این مکان اقدامی انجام دهد.

این مسئول ادامه داد: برای حل مشکل بیکاری نیاز به صنایع فعال در استان و منطقه است اما بسیاری از راه‌های ارتباطی استان به دلایل مختلف در بیشتر اوقات مسدود می‌شود، و در این زمینه سرمایه‌گذاری حاضر نیست در استان مازندران سرمایه‌گذاری کند.

نماینده مردم قائم‌شهر، سیمرغ، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مهم‌ترین دغدغه در حوزه راه، محور سوادکوه به قائم‌شهر است، تصریح کرد: در مدت این سه سال، مبلغی بیش از 200 میلیارد تومان اعتبار برای این محور اختصاص داده شد.

علی‌پور با اشاره به اینکه امسال اتصال راه‌آهن رشت به قائم‌شهر انجام می‌شود، بیان کرد: این اتصال برای نجات منطقه از وضعیت موجود است که این امر باید شکل گیرد.

وی در پایان درباره بهداشت و درمان حوزه انتخابیه، گفت: با افتتاح بیمارستان ولی‌عصر، قائم‌شهر به قطب درمانی تبدیل می‌شود، که باید دانشکده درمانی در قائم‌شهر با محوریت رشته‌های داروسازی و دندان‌پزشکی مهیا شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری دریا، تاریخ انتشار خبر 4 دی 1394، www.daryanews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین