پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۱۷۴
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱
چه کسانی می توانند نامزد انتخابات مجلس شوند؟

شعارسال: همه یا بهتر بگویم که اندکی بیشتر از همه فقط باید کمی مهندس بود یا اگر نبود چند نفر را استخدام کرد که همه جا شما را مهندس بگویند .هرجا قبلا بودید را یاد اوری کنید مثلا اگر معاون معلم مدرسه ای بودید در نا کجا اباد الان روزش هست که همه بدانند که چه خدماتی داشتید .دکتر بودن هم بد نیست و اگر دکترای ادبیات باشی که بتونی اسمان ریسمان کنی دیگه بهتر .

اگر نه مهندس بودی ونه دکتر حتما لایق هستی حالا کی میری دنبال این بگرده که لایق هستی جز کدام مدارک دانشگاهی است . بیخیال .

در هر سنی می شود نامزد انتخابات مجلس شد؟

چرا که نه تو هرسنی میشه رفت مجلس فقط باید بتوانی دستهایت را بالا کنی . چشمهایت را بگردانی که کی چکار میکنه .مخالف و موافق گفتن که سن نمی خواهد .

آیا فقط مسلمان ها مجاز به نامزدی در انتخابات مجلس هستند؟

پ ن پ فقط ما می توانیم .البته تا حالا که همه یا مسلمان بودند یا در خانواده مذهبی بدنیا امدند.

چه کسانی باید استعفا کنند؟

هرکسی که تا حالا نبوده تو ادارجات که باید استعفا بده .و الا اقایان که نمی خواهند استعفا بدهند حالا اگر هم استعفا دادندو رای نیاوردند بی اشکال است پستی بالاتر در انتظارشان هست .

تبلیغات چه وقت آغاز می شود؟

از همین حالا چه نشستی که دیگران الان چند ساله دارند تبلیغ میکنند ولی اسمش را میگذارند سرکشی .ت. هم برای اینکه از تبلیغ عقب نمونی باید دست بکار بشوی .از همین حالا شرکت در ختم این اموات و عروسی ان جوان .اصلا اگر تونستی یک چیزی را افتتاح کنی و چند تا خبر نگار و عکاس که خدا داده الان پولش بدهی در جوارتان هستند و این صحنه های افتتاح را با اب وتاب بیان کن خودش تبلیغ است .یادم رفت اگر تا حالا مسجد نمی رفتی حتما سعی کن یاد بگیری وبری باورکن .راستی یادم رفت صنف جماعت کفتر باز هم رای جمع کن خوبی هستند از انها غافل مشو .

و اما سخن اخر ....

همشهریان عزیز تا می توانید احساس مسولیت کنید و در انتخاب انتخابات مجلس شرکت کنید .چرا که ما که تا حالا ندیدیم که این برادران مجلس برای کسی کاری کنند حد اقلش انکه نزدیکان و دوستان و اقوام و هم جناحیان و غیره بر سر کار گمارده می شوند و از بار ترافیکی بیکاری کاسته می شود ...

شاد باشید و لبخند بزنید ...

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبلاگ صدای فیروزآباد فارس ، تاریخ انتشار خبر 21 شهریور 1394، www.firoozabad2.blogfa.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین