پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۲۳۷
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۳
سی شهریور 1391 بود که قائم مقام وزير و مدير كل راه و شهرسازي استان فارس گفت: همانگونه كه قول داده بودم، پروژه جاده اصلي نورآباد- رستم دهه فجر امسال آماده بهره‌برداري خواهد بود ،وي همچنین با اشاره به اينكه عمليات اجرايي تقاطع ورودي رستم تا 45 روز ديگر آغاز مي‌شود، گفت: اين عمليات در صورتيكه شرایط آب و هوایی اجازه دهد تا پایان امسال تمام و قابل بهره‌برداري خواهد شد.

شعار سال: سی شهریور 1391 بود که قائم مقام وزير و مدير كل راه و شهرسازي استان فارس گفت: همانگونه كه قول داده بودم، پروژه جاده اصلي نورآباد- رستم دهه فجر امسال آماده بهره‌برداري خواهد بود ،وي همچنین با اشاره به اينكه عمليات اجرايي تقاطع ورودي رستم تا 45 روز ديگر آغاز مي‌شود، گفت: اين عمليات در صورتيكه شرایط آب و هوایی اجازه دهد تا پایان امسال تمام و قابل بهره‌برداري خواهد شد.

اما 13 ماه بعد یعنی مهر 1392 هم رو به اتمام است و زیر گذر شهر مصیری هیچگونه تغییری نسبت به 5 سال اخیر نداشته است!!!!! و جاده نورآباد به رستم هم در منطقه فهلیان نیمه کاره مانده است.البته این جزئی از وعده های مسولین محترم برای عمران دیارممسنی است که چنین خلف وعده هایی نتیجه عدم پیگیری نماینده شهرستان در مجلس هست.همیشه در گذر از پل فهلیان به این فکر میکنم که اگر روی در اثر حوادث طبیعی(سیل،زلزله،) این پل تخریب شود. تکلیف جاده ترانزیتی که از مصیری و نورآباد میگذرد چه خواهد شد؟

امیدواریم جناب آقای هاشمی فرماندار فعال شهرستان برای این مسئله چاره ای بیندیشند که خدای نکرده جاده دوم نوراباد به مصیری همانند جاده ابریشم به یک جاده باستانی و توریستی تبدیل نشود که روزگاری مردم این دیار از آن بعنوان یک افسانه در دیار ممسنی یاد کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی نورآباد، تاریخ انتشار 19 مهر 1392، کد مطلب1061: www. noronline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین