پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۲۷۳
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸
نعمت زاده گفت که قرار است اوایل نیمه دوم امسال بخش آهن اسفنجی (بخش احیا) تکمیل و راه اندازی شود

شعارسال: در بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت از طرح فولاد نی ریز بر رفع موانع و تسریع در بهره برداری از این طرح تأکید شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در این بازدید از پیشرفت 75 درصدی طرح فولاد نی ریز در بخش احیا خبر داد و گفت: این طرح از طرح های هفت گانه فولاد کشور است که تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

محمدرضا نعمت زاده با بیان اینکه بخشی از اعتبار پروژه طرح فولاد توسط بخش خصوصی تامین شده است گفت: با واگذاری 65 درصد سهام این طرح به شرکت سرمایه گذاری غدیر روند اجرای این طرح که به علت مشکلات تأمین سرمایه گذاری کند بوده است، در شرف فعال شدن است.

وی افزود: حدود صد نفر در سایت مشغول کارند، اما به نظر ما کافی نیست و باید پروژه فعال شود، امیدواریم اوایل نیمه دوم امسال بخش آهن اسفنجی (بخش احیا) تکمیل و راه اندازی شود و قرار است تا پایان امسال بخش ذوب نیز تکمیل شود.

نعمت زاده در پاسخ به سوالی در خصوص استفاده از نیروهای بومی یا غیر بومی در مجتمع فولاد نی ریز گفت: به نفع هر واحدی است که از اهالی محلی استفاده کند، مگر در مواردی که تخصص های ویژه ای لازم است و باید از سایر مناطق تامین شود.

وی همچنین از رفع مشکلات کارخانه سیمان خاکستری نی ریز خبر داد و گفت : انشا... مشکلات این کارخانه به زودی حل خواهد شد.






با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی شیرازه، تاریخ انتشار: 23فروردین1394، کدخبر: 68269: www.shiraze.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین