پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۲۷۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
موضوع اعزام اجباری تعداد زیادی از دانش آموزان مینابی به بندرعباس برای شلوغ شدن مراسم استقبال از روحانی طی روزهای گذشته خبرساز شده است.

شعارسال: همزمان با اعلام سفر رئیس جمهور و هیئت همراه به استان هرمزگان ضمن برگزاری جلسات مکرر و تشکیل کمیته های استقبال از روحانی در مرکز استان و شهرستان های تابعه دستور جلسه ای پیرامون اعزام دانش آموزان مقطع متوسطه دوم از شهرستان میناب نیز بعنوان مصوبه ای در دستور کار دولتمردان قرار گرفت.

در همین راستا مطلبی در فضای مجازی مبنی بر اینکه طی جلسه ای در استان هرمزگان، اعزام دانش آموزان مینابی به بندرعباس برای استقبال از دکتر روحانی در دستور کار فرهنگیان و مدیران مدارس مقاطع دوم متوسطه قرار گرفته است انعکاس پیدا کرد که به دنبال انعکاس این مطلب،خبرنگاران از متولیان آموزش و پرورش خواستار پاسخگویی در این زمینه شدند که با اعلام بی اطلاع بودن از موضوع منتشر شده در فضای مجازی حاضر به مصاحبه نشدند.

توفیق اجباری دانش آموزان جنوب کشور برای حضور در مراسم استقبال از روحانی+عکس++++++++++++++++++++++++++سیاسی گاف

ضمن اینکه از طرفی دهیاران سطح شهرستان میناب نیز این مصوبه را در دستور کار خود قرار داده و با تماس های تلفنی و چهره به چهره سعی در نام نویسی و یارگیری برای شلوغ تر شدن استقبال از روحانی را آغاز کردند.

به گفته یکی دیگر شهروندان مینابی به کلیه کارمندان ادارات سطح شهر میناب ابلاغ شده که خود و خانواده باید در این مراسم استقبال از روحانی شرکت کرده و سعی در ترغیب دیگران نیز در دستور کار خود داشته باشند.

بنا بر این گزارش نامه های رضایت نامه در کلیه مدارس تایپ و با مهر مدرسه مربوطه در اختیار کلیه دانش آموزان مقطع دوم متوسطه قرار داده شده که تعداد زیادی از خانواده ها به جهت یادآوری اردوی دانش آموزی و حادثه تلخ شهرستان داراب از امضاء کردن رضایت نامه ها خودداری کرده اند.

شنیده ها حاکی است در این سفر از قبل پیش بینی شده قرار بر این است که تعداد یک هزار تا سه هزار دانش آموز مقطه دوم متوسطه برای شلوغ تر شدن استقبال از روحانی به بندرعباس اعزام شوند.

گفتنی است پیش از اعلام سفر ریاست جمهوری به استان هرمزگان کلیه اردوهای دانش آموزی لغو شده بود و تقبل اعزام و بروز هر گونه اتفاق و حوادث به دانش آموزان بر عهده مدیر مدرسه بود.

از طرفی صرف هزینه های بیت المال برای چاپ بنرهای متعدد در قالب عکس نوشته هایی با مضامین "خوش هندی به دیار میناب" سعی در شرکت مردم برای استقبال از روحانی یکی از نکات جالب توجه در حوزه فرهنگی استقبال از روحانی در دومین شهر هرمزگان بشمار می رود.

مراسم استقبال از روحانی طبق اعلام محدودیت های ترافیکی در ورزشگاه تختی بندرعباس برگزار می شود.

شهرستان میناب با جمعیت 259 هزار نفری 43 هزار دانش آموز دارد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی-خبری راه دانا، تاریخ انتشار: 9 اسفند 1396، کدخبر: 1320848، www.dana.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۱
0
0
این که اتفاق جدیدی نیست در زمان روسای جمهوری پیشینم به زور دانش آموزان رو به استقبال رییس جمهوری وقت می بردند فقط رسانه ای نمی کردند
ناشناس
Germany
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
0
0
اقای روحانی هروز دسته گل های جدید تر دارن به اب میدن
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین