پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۳۳
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۰
فاضلاب جاری در سطح خیابان های مسجدسلیمان که به معضلی برای شهروندان تبدیل شده است اینبار وارد محیط دبستانی در منطقه کلگه شده و سلامت دانش آموزان را به خطر انداخته است .

شعارسال: فاضلاب جاری در سطح خیابان های مسجدسلیمان که به معضلی برای شهروندان تبدیل شده است این بار وارد محیط دبستانی در منطقه کلگه شده و سلامت دانش آموزان را به خطر انداخته است .

خانم داودی مدیر دبستان امید امام منطقه کلگه با ارسال تصاویر مربوط به فاضلاب جاری در حیاط این مدرسه به خبرنگار ما گفت : این معضل مربوط به حدود 5 سال پیش است که هر چند وقت یکبار و در مواقعی که بارندگی زیاد باشد فاضلاب به حیاط مدرسه نشت می کند .

وی افزود : هم اکنون مدت دو ماه است که فاضلاب از زیر ساختمان وارد حیاط مدرسه می شود و علیرغم پیگیری هایی که از طریق اداره آب و فاضلاب شهرستان و بهداشت محیط انجام دادیم تاکنون اقدامی صورت نگرفته است .

وی گفت : این فاضلاب مربوط به منازل شرکت نفت است اما شرکت نفت مسئولیت اصلاح و بازسازی این فاضلاب را تقبل نمی کند . هم اکنون 50 دانش آموز در پیش دبستانی و دبستان امید امام منطقه کلگه مشغول تحصیل هستند و علیرغم شکایت و پیگیری های متعددی که انجام داده ایم هیچ ارگان یا نهادی برای حل این معضل با ما همکاری نمی کنند.






با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی آسماری نیوز، تاریخ انتشار: 27بهمن1394، کدخبر: 1685: www.asemarinews.ir .

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین