پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۶۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: این استان در بخش توجه و توسعه امر آموزش محروم بوده بنابراین استفاده از توان بالای بخش خصوصی جزو برنامه‌های اولویت‌دار مسئولان اجرایی مرتبط در سطح ملی و استانی باشد.

شعارسال: استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: این استان در بخش توجه و توسعه امر آموزش محروم بوده بنابراین استفاده از توان بالای بخش خصوصی جزو برنامه‌های اولویت‌دار مسئولان اجرایی مرتبط در سطح ملی و استانی باشد.

اقبال عباسی شامگاه سه‌شنبه در نشست با کاظم قلم چی بنیانگذار کانون فرهنگی آموزش (قلم چی) و تعدادی از خیران مدرسه ساز و فعالان فرهنگی استان با بیان اینکه اعتبارات دولتی به تنهایی پاسخگوی نیازهای آموزشی و توسعه‌ای استان در بخش‌های مختلف نیست، اظهار داشت: این استان در بخش توجه و توسعه امر آموزش محروم بوده بنابراین استفاده از توان بالای بخش خصوصی جزو برنامه‌های اولویت‌دار مسئولان اجرایی مرتبط در سطح ملی و استانی باشد.

عباسی با اشاره به بهره گیری از توان خیران افزود: یکی از مهم‌ترین روش‌های سرعت بخشی به رفع محرومیت بخش آموزشی در استان و کشور جذب کمک‌های خیران و بهره‌مندی از توان آنان در احداث پروژه‌های خیرساز است.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: هم اکنون یک هزار و 850 فضای آموزشی در این استان وجود دارد ضمن اینکه به دلیل پراکندگی جمعیت دانش آموزی در سطح شهرستان‌های 9 گانه استان تامین فضاهای آموزشی بسیار پرهزینه است.

عباسی به استفاده بهینه از فضا و تجهیزات آموزشی و نیروی انسانی اشاره و تصریح کرد: 65 درصد جمعیت جمعیت دانش آموزی چهارمحال و بختیاری در 35 درصد فضاهای آموزشی مستقر است.

کاظم قلم چی، بنیانگذار کانون فرهنگی آموزش (قلم چی) در ادامه این جلسه با بیان اینکه این مؤسسه تاکنون 165 مدرسه و کتابخانه خیرساز در کشور احداث کرده است، گفت: اکنون کانون فرهنگی آموزش (قلم چی) در حال احداث 56 مدرسه خیری در کشور است.

قلم چی با اشاره به احداث پروژه‌های خیرساز در استان توسط کانون فرهنگی آموزش، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی‌های بیشتر بین مسئولان کانون فرهنگی آموزش و مدیران کل مرتبط با مدرسه سازی در چهارمحال و بختیاری نسبت به آغاز تعداد قابل توجهی پروژه مدرسه سازی خیری در این استان از سوی این مؤسسه اقدام می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 16 اسفند 1396، کدخبر: 1674426، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
برگزیده ها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
0
0
همیشه با اموزش و فرهنگ سازیست که میتوان یک جامعه را از فقر و بدبختی نجات داد

س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین