پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۱۷۶
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: طرح عیدانه کتاب همچون سال‌های گذشته در نوروز ۹۷ در استان کرمانشاه اجرا می‌شود.

شعار سال: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: طرح عیدانه کتاب همچون سال‌های گذشته در نوروز ۹۷ در استان کرمانشاه اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام جواد جعفری ، اظهار داشت: با توجه به اینکه طرح‌های ترویج و تشویق کتاب و کتابخوانی در سال‌های گذشته بسیار موفق و تأثیرگذار بوده است در عید 97 نیز همزمان با سراسر کشور طرح عیدانه کتاب در کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: با رویکرد جدید معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توجه ویژه‌ای به کتابفروشی‌ها شده و بخشی از یارانه‌های معاونت فرهنگی به حمایت از این بخش در حوزه نشر اختصاص یافته است و در همین راستا طرح فراگیر ملی به نام‌های «کتابفروشی به وسعت ایران» در آبان 94، «عیدانه کتاب» در نوروز 95، «تابستانه کتاب» در تیر و مرداد 95، «پاییزه کتاب» در آبان و آذر 95، «عیدانه کتاب» در نوروز 96، تابستانه کتاب در مرداد و شهریور 96 و «پاییز کتاب» در آذر 96 با موفقیت اجرا شد که رضایت، افزایش فروش و رونق کتابفروشی‌های کشور را به دنبال داشته است.

جعفری با اشاره به اینکه در همین راستا طرح عیدانه کتاب، بهره‌مندی کتابفروشی‌ها از یارانه حمایتی را فراهم می‌سازد گفت: زمان ثبت‌نام طرح مذکور از سایت www.ketabnet.ir از روز چهارشنبه 16 اسفند آغاز شده و زمان اجرای آن بر مراکز استان‌ها از تاریخ 22 اسفند تا 12 فروردین 97 برای استان تهران و از تاریخ 25 اسفند تا 12 فروردین 97 برای شهرستان‌ها است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 19 اسفند 1396، کدخبر: 1676666، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین