پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۲۵۳۵
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶
جشنواره بزرگ روغن کرمانشاهی با حضور گسترده مردم، گردشگران در روستای کرتویج بخش دینور برگزار شد.

شعارسال:جشنواره بزرگ روغن کرمانشاهی با حضور گسترده مردم، گردشگران در روستای کرتویج بخش دینور برگزار شد.

 یاور عبیری دبیر جشنواره روغن کرمانشاهی، با بیان اینکه این جشنواره سومین دوره در سه سال متوالی است که برگزار می‌شود، گفت: جشنواره روغن کرمانشاهی جزو جشنواره‌های بسیار موفق در استان کرمانشاه است که هرساله با استقبال خوب گردشگران همراه است.
عبیری افزود: این جشنواره جایگاه نامی خود را در بین جشنواره‌ها پیدا کرده و فرصت مغتنمی برای بوم‌گردان و همچنین مردم مناطق بومی و روستایی است تا در راستای آن به صورت مستقیم محصولات و توانایی‌های خود را به نمایش بگذارند.
وی افزود: افراد بوم‌گرد این فرصت را پیدا می‌کنند که با مراحل مختلف تولید روغن کرمانشاهی آشنا شوند و پس از این در هنگام خرید بتوانند مرغوبیت محصول را تشخیص دهند.
دبیر جشنواره روغن کرمانشاهی هدف از اجرای جشنواره را معرفی جاذبه‌های گردشگری منطقه و ایجاد رونق تولید واشتغالزایی برای مردم روستا اعلام کرد.
عبیری بااشاره به اینکه ما برند را به صورت محسوس به گردشگران معرفی می‌کنیم افزود: در حاشیه این جشنواره محصولات دامی و صنایع دستی این منطقه و روستا در معرض دید گردشگران قرارگرفت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار18خرداد 98، کدخبر: 2445101، www.iribnews.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین